En tiedä menikö oikeaan aiheeseen. Olsisin ostamassa uusia kuulokkeita pelikäyttöön. Hintanan 50-60 euroa. Kuulokkeissa oltava mikrofooni. Haluasin ehdotuksia koska itse en tiedä näistä mitään. Edit 1: Tarkoituksena olisi myös että kuulokkeet peittäisivät äänet ulos päin (että muut perheen jäsenet eivät kuulisi peliääniä)
Itse omistan Sennheiser PC-150 (Nykyisin mallia kaupitellaan PC-151 nimikkeellä) sekä Creativen Fatal1ty headsetit . Molemmat sopii erinomaisesti pelaamiseen, Creativesta saa irti enemmän bassoa jos siitä pitää ja muutenkin Creativet sopivat omaan päähäni paremmin kuin Sennheiserit, koska kuulokeosa peittää koko korvan toisin kuin Sennheisereissa ja näin ollen pidemmän pelaamisen päälle Sennheiserit alkavat ikävästi painamaan korvalehteä. Plussaa Creativelle tulee myös tuosta irroitettavasta mikrofonista. Äänenlaatu on Sennheisereissä kuitenkin hiukan laadukkaampi.
Creativen fatal1tyt ovat oikein hyvät pelikuulokkeet, ja hintakin alle 30€. Muihin kuulokkeisiin verrattuna nämä ovat erittäin mukavat, eivätkä korvat tule kipeäksi ollenkaan. Myös irrotettaa mikki on erittäin hyvä asia.
Kyllä nuo creativet ovat hintansa väärti vaikka muut sanoisivat mitä. Kaikkihan tietää mitä tuolla hinnalla saa mutta kumminki ihan kohtuulliset kuulokkeet.
Itsekkin anna ääneni fatal1tyn kuulokkeille. Yllätyin niiden mukavuudesta ostettuani. Sopivat todella hyvin päähän ja irotettava mikki on tarpeen. Samoin johdossa oleva äänenvoimakkuus-säädin ja mikinmykistys. Kaikkein turvallisinta olisi ostaa nämä hyvät kuulokkeet verkkokauppa.com:mista.
itse omistan speed-link medusa 5.1 extreme gamer headsetin ja onhan se hyvä ollutkin hinta tosin lienee yli tämän budjetin
Fatal1tyt on kyllä muuten erinomaiset hintaan nähden,mutta pitkä miinus minulle joka onnistui hukkaamaan sen prkl mikin