Peli kuulokkeet

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by umrej, Nov 14, 2008.

1. umrej

umrej Regular member

Trophy Points:
    26
    En tiedä menikö oikeaan aiheeseen.
    Olsisin ostamassa uusia kuulokkeita pelikäyttöön. Hintanan 50-60 euroa. Kuulokkeissa oltava mikrofooni. Haluasin ehdotuksia koska itse en tiedä näistä mitään.

Edit 1: Tarkoituksena olisi myös että kuulokkeet peittäisivät äänet ulos päin (että muut perheen jäsenet eivät kuulisi peliääniä)

Last edited: Nov 14, 2008
  2. Puntsi

Puntsi Active member

Trophy Points:
    66
    Itse omistan Sennheiser PC-150 (Nykyisin mallia kaupitellaan PC-151 nimikkeellä) sekä Creativen Fatal1ty headsetit . Molemmat sopii erinomaisesti pelaamiseen, Creativesta saa irti enemmän bassoa jos siitä pitää ja muutenkin Creativet sopivat omaan päähäni paremmin kuin Sennheiserit, koska kuulokeosa peittää koko korvan toisin kuin Sennheisereissa ja näin ollen pidemmän pelaamisen päälle Sennheiserit alkavat ikävästi painamaan korvalehteä. Plussaa Creativelle tulee myös tuosta irroitettavasta mikrofonista. Äänenlaatu on Sennheisereissä kuitenkin hiukan laadukkaampi.

3. rmCowboy

rmCowboy Regular member

Trophy Points:
    46
    Creativen fatal1tyt ovat oikein hyvät pelikuulokkeet, ja hintakin alle 30€. Muihin kuulokkeisiin verrattuna nämä ovat erittäin mukavat, eivätkä korvat tule kipeäksi ollenkaan. Myös irrotettaa mikki on erittäin hyvä asia.

4. umrej

umrej Regular member

Trophy Points:
    26
    Juu noita creativen kuulokkeita olen itsekkin vakavasti harkinnut.

5. abla

abla Regular member

Trophy Points:
    26
    Kyllä nuo creativet ovat hintansa väärti vaikka muut sanoisivat mitä.
    Kaikkihan tietää mitä tuolla hinnalla saa mutta kumminki ihan kohtuulliset kuulokkeet.

6. Juh11o

Juh11o Regular member

Trophy Points:
    28
    Itsekkin anna ääneni fatal1tyn kuulokkeille. Yllätyin niiden mukavuudesta ostettuani. Sopivat todella hyvin päähän ja irotettava mikki on tarpeen. Samoin johdossa oleva äänenvoimakkuus-säädin ja mikinmykistys. Kaikkein turvallisinta olisi ostaa nämä hyvät kuulokkeet verkkokauppa.com:mista.

7. Hemppu69

Hemppu69 Regular member

Trophy Points:
    26
    itse omistan speed-link medusa 5.1 extreme gamer headsetin ja onhan se hyvä ollutkin hinta tosin lienee yli tämän budjetin

8. _nako_

_nako_ Regular member

Trophy Points:
    26
    Creativen fatal1tyt

9. jake82

jake82 Regular member

Trophy Points:
    26
    Fatal1tyt on kyllä muuten erinomaiset hintaan nähden,mutta pitkä miinus minulle joka onnistui hukkaamaan sen prkl mikin :D

Share This Page