hei. Minä olen ostanut farming simulator 15 joskus ja se on minulla levyllä. ja uudessa koneessa (läppäri) ei ole levy asemaa ja vanhassa oli. pystynkö siirtämään peliä jotenkin siltä toiselta koneelta toiselle ilman etten osta ulkoista kovalevyä? Olen jo kokeillut siirtää kyseistä peliä muistitikulle mutta sitten kun koitan siirtää sen läppärille niin siinä lukee ettei levy ole koneessa kiinni.
En tiedä, mistä halvimmalla, mutta tuskin paljonkaan enemmän alle 20:llä löytyy: https://www.verkkokauppa.com/fi/product/46276/htgrm/Fuj-tech-Burner-ulkoinen-Slim-DVD-RW-asema-musta
Jos sinulla vielä toimii se vanha kone, niin tee image siitä levystä. Sitte vaan tikulla siirto uudelle koneelle ja virtuaaliasemalla "levy sisään". Noin olen itse tehnyt muutamalla koneella just noiden Farming Simulatorien kohdalla, jotka ei olleet mitään steam-versioita. Imagen tekoon on varmaan moniakin ohjelmia, daemon toolsilla taisin tehdä itse imaget joskus. Muitakin ohjelmia varmaan löytyy. Win 10 ainakin osaa .iso tiedostot mountata ilman mitään lisäohjelmia.