Kysäsen vielä tältä puolelta kun oli topiccini vähän väärällä puolella tuossa jokunen aika sitten mutta listailen osia ne on jo tilattuna mutta muutoksia voi tehdä vielä jonkun 2vk kun ei ole jokaista osaa saatavilla vielä elikkä: BenQ V2400Eco - 24" LED Full HD näyttö 16:9 AMD Phenom II X4 965 Black Edition -prosessori Seagate Barracuda 7200.12 7200RPM 500GB Antec Nine Hundred Two - ATX-kotelo Kingston HyperX 4GB (2x2GB) 1333MHz DDR3 CL7 -muisia x2 (8gb) Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P -ATX-emolevy Sapphire Radeon HD5850 1GB GDDR5 -näytönohjain Antec TruePower Quattro 850W virtalähde Kingston HyperX -muistituuletin Creative Labs Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer äänikortti ja vielä hiiren taisin samaan pakettiin ottaa toki tuo muistien jäähdytys ei ole läheskään pakollinen ja virtalähde on reippaan kokonen mutta muisti jäähdytin on siltä varalta jos innostuu joskus kellottelemaan ja virtalähde iso sen takia että kylkeen tulee vielä samanlainen näyttis kun kukkaro antaa myöten tämän paketin jälkeen ja hintaa tuli noin 1600euroa tälle paketille. Ainut mikä minua mietityttää lähinnä on tuo näytönohjain että tekeekö tuolla mitään ja että pystyykö tälläsellä paketilla pelaamaan miten hyvin pelejä ylipäätänsä? siitä on niin kauan kun olen konetta katsellut että vähän hukassa näissä uusissa osissa mutta oletan että tuo on OK paketti?
Ehkä paskinpaketti jonka olen nähnyt!! Tehkäähän joku tälle amatöörille niin sanottu "tietokone" eikä tuommosta luumua.. Itse en jouda nyt tekemään
Tossa sun koneessa on vähä huono hinta-laatusuhde. Tässä ois parempi ja enemmän tehoja. EDIT: Ups. Kannattaa vaihtaa toi f1 kovo f3 kova malliin, f1 mallissa on joillakin ollut joskus ongelmia.
Tuon grinxin paketin kun ostat niin johan pelit pyörii aremmin kuin hyvin. Ja jos joskus tuntuu, että 5870:stä tehot loppuu niin osta sitten toinen samanlainen viereen. En kyllä usko että tuosta ihan vhään aikaan tehot loppuu...
kysyn vain miten ihmeessä intteli muka olisi parempi kuin AMD? kaiken lisäks inttel maksaa julmetusti verrattuna AMD:hen
Tässä vähän tietoa: http://plaza.fi/muropaketti/artikkelit/prosessorit/intel-core-i5-750-i7-870-lynnfield Tuosta faktaa tähän intel vs amd prossuihin