peli ogelma

Discussion in 'PC:n pelit' started by werty235, Jul 30, 2010.

1. werty235

werty235 Guest

mulla on tällänen peli kannetavasa mutta se ei toimi ja se peli on Farming-Simulator 2009 Gold

muuten se toimii mene alkua pitemälle siihen loading savegame sitten se herjaa siinä tällästä odottamaton järjestelmä poikkeustilanne

mikä mulla on mennyt sitte pielee vai onks konee liia pieni tehoine tähä pelii vai mikä neuvokaa pliis mua nyt joteki että sais toimimaa

2. Axu_

Axu_ Moderator Staff Member

Trophy Points:
    143
    Helpottaa, jos kerrot millainen kone sulla on...

3. jkstone

jkstone Guest

No ne koneen tiedot vois helpottaa...

4. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    Niin, kerro meille mikä kone sulla on, mitkä muistit, näyttis, käyttis ja prossu.
    Vaikea sanoa että onko kone liian pienitehoinen kun ei tiedä mitkä tehot sun koneessa on!
    Jos et tiedä itsekään niin

http://www.systemrequirementslab.com/cyri

Valitse mikä tahansa peli ja kerro sieltä ihan kirjottamalla vaan että mikä näyttis, prossu ja kuinka paljon muistia.

Last edited: Jul 30, 2010
  5. werty235

werty235 Guest

mulla on kannetava fujitsu siemen windows on visra basic

koneesa 80gt ja ram muistia 2 gt muita mustia on 4,21

sit pöytä koneesa on melko sama juttu mut siin on isomppi vaa toi kovalevy kuin kannetavassani

suoritin on kannetavassa t1500@ 1,86ghz , 1862mhz,2ydintä 2loogidta suorintinta

onks nois apua sitten

6. werty235

werty235 Guest

kukas osai neuvoa siin peli juttusa sitte ja tiedo ole pistänyt jo sinne ja muutaki sellaista

mutta en saa vaan toimimaa kokonaa sittä peliä mikä neuvoksi
    tää kyseinen peli
    Farming-Simulator 2009 Gold

7. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    Et kuule kertonut. Näyttis on hlvtn tärkeä tieto myös. Mene tuolle sivulle, valitse mikä tahansa peli ja kokeile, antaa jokseenkin tietoja omasta systeemistä.
    Epäilen ettei toimi sun melko vanhalla koneellas järin hyvin. Prossu suoriutuis kutakuinkin, mutta näyttiksenä luultavasti jokin onneton. Onnistuuko pelaaminen siis ollenkaan?
    Vähän epäilen ettei tehot riitä täysin. Vaatii yksiytimiseltä sen 3GHz, eli periaatteessa 2GHz 2-ytimisen. Jos näyttis ei ole pelitasoa niin ei pyöri.

8. werty235

werty235 Guest

ai mun kannetava vanha 2009 vuode kone viellä ei mkää ihan vanha kone oo

mun näyttösovittimet on mobile intel(R)965 express chipset family

9. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    No ei ole sitten vanha juu. Mutta toivottavasti ei ole myyty sulle pelikannettavana, eikä maksanut yli 650e, koska toi on aika tehoton. Mutta asiaan;
    onnistuuko siis pelaaminen ollenkaan, pääseekö pelin valikkoon yms? Vai kaatuuko vasta kun yrittää palata ladattuun peliin? Ratkaisuna voi toimia tämä: lataat savegamen aikasemmalta ajalta esim. edellistehtävästä, (jos siinä ei oo GTA-tyylistä talletusta), teet sen tehtävän missä oot alusta uudestaan kun olet tehnyt edellistehtävän, pääset taas siihen tehtävään minne halusit päästä ja nyt pitäisi toimia.
    Sama temppu tepsinyt mulla Allied Assaultin ja Mafian kanssa.

10. werty235

werty235 Guest

mutta kun en pääse saveloandg jutusta eten päin , ja mun konee maksoi 500e iha kyl ja peli sekä muuhunkin

mut kerro hiuka tarkemin miten ton voi tehdä. kun kun siellä ei oo mitääää tallenetua peliä kun pääse menu valiiko ja siettä mee johonki peii niin tulee loangsavegame sit tulee se erro voi sano

miks muut sama kokoset peli toimivat tässä koneesa sitten

11. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    Eli valikkoon pääsee. Kokeiles aloittaa ihan uusi peli, jos error tulee heti kun painat load save game?

12. werty235

werty235 Guest

nyt pääsi loang savegame jutuu, mutta en pysty alotamaa ihan uuta peliä kun noi vanhat ei pistu olenkaa

Share This Page