Heissan! Oon nyt pitemmän aikaa suunnitellu hankkivani uutta pöytäkonetta. itse en ymmärrä paljoakaan konetekniikan päälle, ja varmistuakseni siitä etten hanki mitään sekundaa, ajattelin esittää kysymyslistani täällä missä on asiaan perehtyneempiä. Eli oon etsimässä itselleni sopivan tehokasta, kestävää ja minulle edullista viihde/pelikonetta. leffat,ohjelmat ja uusimmat pelit sais pyöriä. niin ja koneen tekniikan tulisi kestää n.3-5 vuotta kyrvähtelemättä kummemmin. jotain tällaista pakettia olen ajatellut: -emossa sais olla useampi keskusmuistipaikka. -muistia 4-12gb -kiintolevyt: 1tb+1tb+500gb -dvd-asema polttava. -4ydin prossu tai parempi -näytönohjain sais olla sellaisella dual DVI liitännällä varustettu (vai mikä ny olikaan. kuva ja ääni pitää saada kulkemaan) aion liittää koneen tv:seen leffoja varten, mutta samalla haluaisin pitää koneen kiinni myös omassa näytössään. niin ja pitäähän näyttiksen olla tehokas pelikäyttöä varten. -poweri 500w tai mikä ny sopiva olis. En tarvitse käyttöjärjestelmää(on 64bit win7), näyttöä, hiirtä tai näppäimistöä
Ei kyllä toi sun budjetti ja vaatimukset oikeen täsmää. Uusimpia pelejä et ainakaan tohon hintaan saa kunnolla pyörimään ja nuo kovalevyt vie melko paljon tosta budjetista. Suosittelen miettimään uudelleen mitä haluat.
Näin on, kovot vie älyttömästi rahaa, mieti nyt. 2,5 teraa on älytön määrä tilaa. Oletko varma, että tarvitset kaikkea? Voitko ottaa kovalevyjä vanhasta koneesta?
Siitäpä sitten ostelemaan.. ei mahtunu kyllä budjettiin vaikka suhtkoht halvinta koitti valita. Itse en välttämättä edes tilais tuota kasaamaani pakettia. Nyt kannattaa joko kasvattaa budjettia tai sitten miettiä noita vaatimuksia uudestaan. http://aijaa.com/0027810317414