Olen aika aloittelija vielä ja olisikin pari kysymystä varmuuskopioinnista: 1. Millä ohjelmalla saan tehtyä sataprosenttisen 1:1 varmuuskopioita uusista kopiosuojatuista peleistä, esim. Splinter Cell ja GTA Vice City? Onko Alcohol 120% hyvä kopiointiin? Voisiko joku laittaa vähän ohjetta miten kopioin Alcoholilla kopiosuojatun pelin ja mitkä ovat tarvittavat asetukset. Niin ja eikös siinä pidä tietää mikä suojaus on cd:llä? Miten saa selville? 2. Jos EAC:llä rippaan audiocd:n biisit waveiksi ja poltan nerolla takasin audio-cd:ksi niin eikös kopiosuojaus ole tällöin poistettu ja biisit mahdollisimman hyvälaatuisia (ei häviötä tai häiriöitä)
1 CloneCd lupaa kyllä 1:1 kopioita,itse en kauheasti ole noita pelejä kopioinut mutta clonella menee ainakin safedisc ykköset varmaan muutkin. 2 Kyllä pitäisi olla poistettu jos tuo EAC pystyy rippaamaan kopiosuojatut.Onhan tästä ennenkin kirjoteltu,katsele vanhoja viestejä.
Juu Clone CD polttaa ne 1:1. Kannattaa ripata ne audio kappaleet MP3 muotoon jolloin ne vievät vähemmän tilaa ja rippaa ne vaikka täydellä 320 bitraatilla niin ainakaan ei hävikkiä synny.
Tarvitsenko uudemman aseman pelien varmuuskopiointiin kuin 4*(w)sony, vai riittääkö toi 38%KOSSU, ei viitsisi tuhlata 3 levyä. T:köyhä opiskelija
Olen kans aika aloitteija ja kysyn pikkujormalta: Jos saa vierasta niin kannattaako käyttää suojausta? Mikä suojaus on paras, safedisk vai mikä? Jos suojaan edestä ja takaa ei kai homma buuttaa keskenkaiken?
Ei yleensä riitä, että polttaa pelistä "varmuuskopion", kopiosuojausten takia joutuu käyttämään crackia että sais ne toimimaan ilman, että tulee pelkkä 'insert disk' ilmoitus...
Tyhmä kun olen mutta toimiiko asia siis näin: - Teen CloneCD:llä imagen kovalevylle ja poltan sen samalla CloneCd:llä cd-r(w):lle. - Haen crack-tiedoston esim. GameCopyWorldistä ja pistän sen samalle cd:lle esim. Crack-kansioon. - Sitten kun haluan pelata niin asennan pelin kovolle normaalisti täydellä asennuksella ja kopioin cd:ltä cracktiedoston alkuperäisen .exe:n päälle. Siis näinkö? Mutta ongelma on: Miten saan sen "Crack"-kansion cd:lle kun clonella poltan; eihän sillä voi lisäillä omia filejä levylle?
Hei kamaan neuvokaa nyt mua tohon edelliseen kysymykseen eli Miten saan sen "Crack"-kansion cd:lle kun clonella poltan; eihän sillä voi lisäillä omia filejä levylle?