Jotain vikaa on pakko olla koneessa kun jokainen peli kaatuu 5s-5min pelaamisen jälkeen. FlatOut ja Need for speed MW:n demo jämmää koko koneen, vain buutti toimii. Mafia ja parit muut pelit nakkaa vain työpöydälle. Amd Athlon+ 2800xp - 1,99ghz Ati Radeon 9600se 512mt 300mhz DDR Näyttiksessä on uusimmat ajurit, eikä koneeseen ole asennettu mitään uusia osia. Ja nuo vanhemmat pelit ovat toimineet täydellisest ennen.
päivittäisin muitakin komponentteja. vain päivittämällä koneen saa toimimaan niin kuin sen olettaisi toimivan. emon päivittäisin ensimmäisenä.
Minäkin veikkaisin lämpöja. Mutta toinen juttu mikä aiheuttaisi kaatuilun on virukset ja muut haittaohjelmat.Kannattaa ajaa virustutkat ja haittaohjelmien poistajat ja laita vielä hjt loki tuonne virus osioon niin joku viisaampi osaa katsoa vieläkö siellä on jotain.
Emonkin pitäisi olla ajantasalla, kaikki komponentit on ostettu samaan aikaan. Voiko muistin vähyys olla ongelma? Joskus pelkkä oman tietokoneen avaaminen (harvoin tosin) tai surffailu (firefoxilla) saattaa nakata bluescreenin tai sitten jonku näennäismuisti ruudun, jossa numerot laukkaa sataan asti ja sitte kone buuttaa. Lämmöt on cpussa ~55 ja se toinen luku joka näkyy konetta käynnistäessä on jotain 35.
eipä noi lämmöt ole liian korkeita. kyllä tuolla muistimäärällä pitäisi pärjätä. itsellä tosin 400 Mhz muistia. (512) ja olen aina pärjännyt sillä määrällä.
No oletko katsonut ne virukset sekä haittaohjelmat kun tuntus että ongelmat alkaa viitata sinnepäin. Ei tuo oikein muuta taida olla.Tietysti viallinen muistikampa tekee samaa kuten itsellä teki tuota bluescreeniä mutta niin teki haittaohjelma joka sekoitti konetta. Eli molempia herkkuja on tullut maisteltua
Epäilen että kaatuilu johtuu VPU Recover -toiminnosta. Äsken Flatoutia pelatessa peli kaatui ja windowsissa oli ilmoitus kuinka VPU recover on kaatunut. Saakohan tuota mitenkään korjattua? Mistä saisi muuten tuollaisen muistitestiohjelman?
minulla olin kanssa ongelma että pelit hyppäsivät winukkaan mutta se korjautui virkistystaajuutta muuttamalla, jos se ei toimi niin kokeile silleen, että sammutat kaikki muut avoimet ohjelmat ja jätät vaan ne jotka aukeavat windowsin yhteydessä.