MS:n Sidewinder X8:n trackingissä on jotain mätää. Välillä kursori liikkuu niin kuin pitääkin ja välillä taasen nykii koko ajan; pelaaminen on raivostuttavaa. Hain keskustelualueelta ketjuja pelihiiristä, mutta haku tuotti vanhoja malleja. Mikä olisi tämän hetken hyvä pelihiiri ?
Itse olen alusta asti käyttänyt ja tykännyt Logitechin MX-sarjan hiiristä, tosin se uusin malli on nimellä G400, ja olen tyytyväinen. Riippuu aika paljon millainen möhkäle sopii omaan käteen, mutta tuota voin suositella.
Itsekkin olen nyt käyttäny reilun kuukauden tätä G400, ja ei voi kun suositella. Jos pääset niin käy testaamassa eri hiiriä jossain kaupassa istuuko omaan käteen.
itse suosittelen tätä steelseries kana tai mikä ettei myös sensei on huva ja ei oo kanan kanssa ollut valittamista
G400 on hyvä ja halpa. PClle voin suositella myös Razer Imperator, omista hiiristä paras tähän asti ja laadukkaan tuntuinenkin. Tosin G400 toisessa vehkeessä kiinni niin ei tuu vaihdelta että voisi suoraan verrata.
Joudun kyllä komppailemaan G400:sta. Käytin sen kolme-neljä vuotta Mx518, sitten se levähti, niin hankin sitten päivitetyn version.
Itse suosittelen Gigabyten M6900,jimmsissä hinta tällä hetkellä vajaa 23e,hyvä hiiri on,ja kunnolla pakattukin,hyvä tuo hiiren muovinen,pehmustettu kotelo,siinä on myös hyvä kuljettaa hiirtä laneille,tms
Logitech G700. Tämä toimii alustalla kuin alustalla ja toimii sekä langattomana että piuhan kanssa. Hintaluokka on korkeampi kuin aikaisemmilla, mutta ite en ainakaan kadu tätä ostosta.