Pelikannettava 600~900€

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by OttoManni, May 25, 2009.

1. OttoManni

OttoManni Member

Trophy Points:
    11
    Juu eli Asuksen läppäriä oon ostamassa. Ja pelaamiseen(fallout3 GTA IV pitäis pyörii) käyttäisin sitä leffojen ja surffailun lisäksi. Mielessä on jo pari vaihtoehtoa mutta en osaa tarkkaan sanoa missä on paras hinta-laatu suhde et jos te herrasmiehinä auttaisitte minua niin olisin kiitollinen :)

Eli näitä oon katellu:

http://www.kannettavatietokone.fi/tuotteet/X71VN-7S050C.html
    http://www.expert.fi/Products/Tietokoneet/Kannettavat/Asus---N51TP

Mitkä näissä on erot? Vaikuttaisi siltä että tuo edullisempi olisi tehokkaampi mutta en sitten tiedä. Niin ja ei sitten välttämättä tarvitse olla kumpikaan noista jos parempaa samassa hintaluokassa on tarjolla, ehdotelkaa jos näin on. Kiitos jo etukäteen! =)

2. EET

EET Regular member

Trophy Points:
    26
    Hanki HP! :D

3. GTAIVFAN

GTAIVFAN Regular member

Trophy Points:
    26
    Kannattaakohan läppärillä alkaa eded yrittää GTAIV pelaamista? Jos huippu pöytäkoneetkin yskii sen pelin kans nii mite sit kannettavat.. Noh jos omistat pitkäjänteisyyden, nii onnea yritykselle.

Minä toki olen aika huono sanomaan, mutta epäilen vakaasti että läppäri kestää GTA IV:n tykitystä.

Last edited: May 30, 2009
  4. Tonoppeli

Tonoppeli Member

Trophy Points:
    16
    Pahaa pelkään että taitaa jäädä GTAn pelaaminen haaveeks..Mutta tuolla 900eurolla sais jo varsin pätevän pöytäkoneen ja pelaaminen onnistuu varmasti..

Kannattaa miettiä pari kertaa ennenkö hankkii kannettavan pelikoneeks..Turhan moni on kironnut jälkikäteen sitä että tulipa tuhlattua rahat roskaan kun mikään peli tahdo pyöriä kunnolla..

5. LoBer

LoBer Regular member

Trophy Points:
    26
    ensinnäkin 2 mainitsemaasi kauppaa on varmaan viimeisimpiä hintojenta kanssa josta kannattaisi ostaa jos nyt ei kummoisempia tarjouksia ole? toisekseen GTA IV läppärillä, ei onnistu 900 eurolla. tohon vielä tonni lisää niin alkaa onnistua se ja muutkin asiat. ehdottaisin että satsaisit 1000 euroa kunnon pöytäkoneeseen + hyvään näyttöön ja oheislaitteisiin.

6. jartar

jartar Senior member

Trophy Points:
    143

Share This Page