Pelikannettava

Discussion in 'Kannettavat tietokoneet' started by raastaja1, Dec 11, 2010.

1. raastaja1

raastaja1 Guest

2. Datamon

Datamon Regular member

Trophy Points:
    26
    Näyttis on ihan hyvä, mutta kannattaa panostaa prossuun enemmän, koska veikkaan että peleissä aletaan yhä enemmän ja enemmän nojaamaan myös prosessoritehoon, kuten esimerkiksi GTA IV ja Battlefield Bad Company 2. i3 ja i5 prossuja tuolla näyttiksellä, niin pelit pyörii. tosin joudut venyttää budjettia pikkuisen.

3. leinmi

leinmi Active member

Trophy Points:
    66
    ei pyöri tolla näyttiksellä vaik ois i3 ta i5 prossuna GTA IV mitenkään hyvin grafiikat low asetuksilla ehkä,kyllä se menee kannettavassa jo 1000-1200€ luokkaan jos meinaat sillä pelailla uudempia pelejä hyvillä grafiikoilla esim tällä jo pyörii http://jimms.fi/tuote/GX740-238NE?t=false.

Last edited: Dec 15, 2010
  4. Datamon

Datamon Regular member

Trophy Points:
    26
    No tietenkin jos rahaa on, niin ostaa vaikka 3000€ koneen. Mutta tuossa 800€ budjetissa ei paljoa 5870 ja i5 hommailla. Itsellä pyörii i3 350m ja HD5650 GTA IV 1366x768 resolla mediumilla, varjot minimissä, en nyt muista kaikkia asetuksia, mutta kuitenkin jossain 25-30fps. Tuolla i5:lla toimisi huomattavasti paremmin. Tosin GTA IV on niin vitulleen käännetty, että oikeen pahaa tekee. 800€ hintaluokassa ei uudelta koneelta voi odottaa, kuin i3 ja HD5650.

5. Grabacr

Grabacr Regular member

Trophy Points:
    26
    Tässä paras tohon hintaluokkaan. Itse ostin tämän koneen n. 3 viikkoa sitten ja GTAIV ja Crysis toimivat hyvin. Kone on myö todella viileä ja äänetön.
    Selasin ennen valintaani läpi lähes 10 verkkokauppaa ja vielä laptechin tuotehaulla tarkistin. Tätä parempaa ei alle 900€:lla saa.

E: Parempaa 17`` tai yli ei tällä rahalla saa.

Itsellä pyörii 1600x900 resolla ja medium graffoilla n.25fps. Käytän kuitenkin High graffoja ja fps ei mene alle 20 raskaissa ampuma/ajojahti kohtauksissa. Yleensä pyörii normi cruisailussa n.25.

Last edited: Dec 16, 2010
  6. Datamon

Datamon Regular member

Trophy Points:
    26
    Itse katsoin kanssa tuota konetta, mutta päädyin sitten Sony Vaioon, joka pari kymppiä kalliimpi. Samat speksit, paitsi 4xusb, tossa tais olla 3. Tuohon lopputulokseen itsekkin tulin, että suomen markkinoilla paras 17" alle 800€. Eikö ole vähän turhauttavaa pelata jos fps on 20-25? Ei varmaan kovin nautinnollista pelata? Pitäisi varmaan itse ostaa ihan aito GTA IV, varmaan pyörii paremmin ku ladattu versio. Pakko oli vaan koittaa että miten se toimii, ettei mee rahat hukkaan.

7. Kajtu

Kajtu Regular member

Trophy Points:
    48
    Itse asiassa, Crack on ratkaissut monia ongelmia pelin kanssa :D Itselläni aito versio EI lähde millään käyntiin, vaikka aktivoin pelin omilla koodeillani, tulee vain tällainen ilmoitus

--ERROR-- eikä mitään muuta.

Turhauttavaa. Päivitykset eivät auttaneet, eikä mitkään tweakit. Noh, sitten ajattelin piruuttani kokeilla kräkillä ja voila, ihme ja kumma sain päälle....

8. SAAATANA

SAAATANA Guest

Siinä se suuri waretuksen vastustaja....

;D

9. raastaja1

raastaja1 Guest

kiitos asiallisesta vastauksesta kysymykseeni ; ;D;D;D;D

10. Grabacr

Grabacr Regular member

Trophy Points:
    26
    Eikös Sony ole alivoltitettu/kellotettu? Olen koko ikäni pelannut läppäreillä pelejä siinä vähän päälle 20fps, joten olen jo tottunut. Itselläkin waretettu GTAIV, ei siinä nyt varmaan mitään eroa ole aitoon versioon, muuta kun päivitykset.

11. Datamon

Datamon Regular member

Trophy Points:
    26
    On kumpaakin. Itse tosin kellottanut 450/790 ---> 600/830.

Share This Page