Olen tässä kattonut uutta konetta, kun vanha alkaa oleen jo aika heikossa kunnossa. Olen katsonut tätä valmis konetta ja nyt kaverini sanovat, että kannattaa kasata itse saa halvemmalla joten saisko tommosilla osilla halvemman itse? Tietokoneella lähinnä pelailen, mutta käytän myös paljon mm. Photoshoppia ja video editointia. i7 paketissa pitäisi olla sillä olen lukenut siitä kuinka paljon tehokkaampi i7 on kuin i5 esim. juuri tuossa video editoinnissa.
EDIT Tässä ois kone jos tartteet käyttiksen ni se on 100? lisää ja tämmösen ostasin vielä lisäks http://www.jimms.fi/tuoteinfo/CT128M4SSD2?pid=1319733510692.
Riippuu aika raakasti siitä, minkätason kuva- ja videoeditointia haetaan. Esimerkiksi kuvien muokkausta galtsua varten ei ehkä i7:aa vaadita.
noniin. Olen päättänyt, että tällä koneella tulisin nyt enenmmän pelaamaan joten olisiko kannattava vaihtaa i7:ska i5:teen ja näytönohjaimen voisin silloin korottaa GTX 570. Ja niin tuli vielä mieleen voiko kummallakaan näistä pelata Battlefield 3 täysillä asetuksilla?
kyllä mun kaverilla ainakin menee ihan hyvin , mutta kotelo kannattaa ottaa oman mielen mukaan , tuo on vanha paketti minkä laitoin