Budjetti: budjettia voi venyttää jos se on tarpeen Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?:Kyllä Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?:Kyllä! Itse olen niin avuton. Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: Mielellään, mutta netistä varmaan löytyy ihan hyvät ohjeet? Ylikellotatko prosessoria?: En usko. Ellei joku joskus sitä puolestani tee Kotelon koko: Ei väliä minulle Onko kotelon värillä väliä?: Ei Onko kotelon ulkomuodolla väliä?: Ei Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: mahdollisimman hiljainen Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?:En Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: Kyllä/ei Liittyykö riskejä? Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?VD Haluatko koneeseen SSD:n?: Milellään Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen Overwatch, LoL, Rust, cs, wow Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: Ei Muita vaatimuksia/kysymyksiä: Kaikki mielellään samasta kaupasta ja linkki kauppaan. Itse en oikein näistä mitään tajua, mutta kaikki suosittelevat koottua konetta ja minut tänne sivulle ohjattii. Kiitos jo valmiiksi avusta!
Saksasta tilaamiseen ei riskejä liity, mutta pitäisi kasata itse. Ei ole tuota kummempi homma: View: https://www.youtube.com/watch?v=djFCsl5SP9Q Tonnilla saa kyllä ihan kohtuullisen koneen Suomesta kasattunakin jos tuntuu liian vaivalloiselta hommalta. Saksasta osina toki saisi paljon paremman.