Budjetti: n.1000e Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei Käyttötarkoitus: Pelaaminen Aiotko kellottaa?: En Mitä on jo valmiina?: Ei mitään Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): Ei tarvetta Koneen koko(ATX/mATX/mITX): Ei merkitystä Muuta huomioitavaa: Näytöksi tulee Tälläista olen itse suunnitellut, toimiiko / onko järkevä? emolevy +kotelo kovo prossu virtalähde cooleri muistit näyttis ssd
Jos ostelet paloja tuolta niin kepeiksi matalammat, nämä mahtuu sitten kun hankit kunnon jäähyn Tämä siihen kopan eteen, saat ylipaineen Parempi levy Tuo EVO-cooleri on melko turha ostos vakiolla liikkeelle ja isoa kun tuntuu tarvetta Malli isosta tehokkaasta ja hiljaisesta
Mihin tuo vanha kanta vaikuttaa/haittaa? Oon ihan amatööri näissä hommissa, tuo Jimmsin emolevy +kotelo tarjous vain houkuttelis Ja kuinkas muuten kun huomasin että tuossakin emolevyn tiedoissa sanotaan " 1 x DVI-D port with max. resolution up to 1920x1200 @60Hz", saako tällä siis kaikkea irti tuon koreanihmeen resoista vai tuijotanko vääriä numeroita? Entäs olisiko nämä hyvät ja tarpeeksi matalat muistit tuolta 1866Mhz puolelta? G.Skill Ares Low Profile - 2x4GB DDR3 1866Mhz 69.95€ Sitten olis vielä sellanen kysymys että tarviiko tuota lämpötahnaa ostaa erikseen kun itse kokoaa vai tuleeko mukana?
Vanhaan kantaan saa jatkossa huonosti emoja/prossuja. Sulla on erillinen näyttis, ei mitään väliä mihin pystyy prossun integroitu lussu. On hyvät muistit eikä tarvitte lämpötahnaa. Edelleen suosittelen tota mainittua FX8320, ASUS m5a97 evo ja 1866MHz muistit yhdistelmää.