Moro ! Uutta konetta pitäis ruveta ostamaan ku vanha on jo yli 5v vanha. Budjetti?: noin 1200€ Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Ei Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: Ei Ylikellotatko prosessoria?: Ei Kotelon koko: Tavallinen (ATX) Onko kotelon värillä väliä?: Ei Onko kotelon ulkomuodolla väliä?: Ei Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Ei Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: Ei Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: Ei Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?: DVD-asema (mikäli ei nosta hintaa hirveästi) Haluatko koneeseen SSD:n?: Kyllä Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen (WoW) Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: Ei Muita vaatimuksia/kysymyksiä: Pitäisi saada osamaksulla maksettua ja vielä mielummin samasta kaupasta kaikki, mutta jos ei onnistu niin ei ole iso ongelma. Kunhan vaan molemmissa voi maksaa osissa. DVD-aseman voi jättää pois jos hinta nousee liikaa
Näyttisvalikoima on tällä hetkellä surkea, joten pitää tyytyä tuollaiseen. Ei ihan onneton kuitenkaan. Windowsin voisi ostaa huutonetistä.
Joo, jotain oon kuullu ja täältä lukenu. Sitä en sitte tiedä et kuinka paha ongelma se on ku sitä kerran tääläkin on suositeltu. Ja osaisko joku sanoa noista paketeista vähä eroja (plussia / miinuksia). Itelle ei oikeen noi merkit / mallit sano mitään
Molemmissa paketeissa prossu, emo ja SSD samat, muistit, DVD ja kovo vastaavat. Paketissa 1 selkeesti parempi koppa ja siinä on käyttis mitä alemmassa ei oo. Cooleri parempi kanssa. Paketissa 2 pikkusen parempi poweri ja näyttis periaatteessa parempi mut kusetusmalli.
Okei. Mites, onnistuuko / kannattaako vaihtaa tuo prossu http://www.systemastore.fi/product_info.php?products_id=86162 ? Vai onko Xeon teidän mielestä parempi? (minulle ei merkillä ole niin väliä) E: Ja puhun nyt ensimmäisestä paketista
Okei, kiitoksia vastauksista Käyttistä vähä mietin et huuto.netistä taitaa saada vähä edullisemmin mut onko siinä vaaraa et maksan tyhjästä? Kokemuksia?
Tais olla joku halvat hinnat niminen pulju josta kuulemma kannattaa ostaa käyttis tuolta huuto netistä.
Olen ostanut täältä ja toiminut jo yli puoli vuotta moitteetta: http://www.huuto.net/kohteet/aito-windows-7-pro-lisenssimicrosoft-ja-64-bitasennuslevy/369163954
Halvat hinnat on firma joten niillä on ihan laillinen vastuu myydystä tavarasta. Siks oon suositellu sitä kautta ostamaan.
siis nuo koodithan ovat jo käytöstä poistettujen koneiden koodeja esim.verohallinto ja muut virastot. käypäsiä ovat.