Eli oon nyt kokoamassa pelikonetta noin 1300e budjetilla, tässä tämän hetkinen kokoonpano ja ehdotukset olisi kivoja. Prossu: Intel core i7 950 Näyttis: Amd radeon 6970 Muisti: 3x2GB, DDR3 1333MHz, CL9 kovalevy: 1TB SpinPoint F3 3.5", SATAII, 32MB, 7200RPM kotelo: Define R3 Black Pearl ATX-kotelo emolevy: Sabertooth X58, LGA1366, Intel X58, SATA III, USB 3.0, ATX poweri: 550W 550VXEU ATX V2.2 Virtalähde käyttis: Windows 7 64Bit dvd-asema: DVD+/-RW DL 22x, SATA, Musta Bulk Annan Jimmsin kasata ton ja hintaa toho tulis noin 1320e. Otan mielelläni kaikki parannusehdotukset vastaan ja jos on jotain jäänyt unohduksiin.
eipä tossa oo enää oikeen mitään mitä vaihtas,hyvän paketin oot kasannu ja pelit kyllä toimii täysillä
Hyvä setti, vielä kun tilaisit Lapstoresta tai Silentrigistä niin tulis hiukan halvemmaks. Sit Windows 7 Verkkokaupasta 104e + 2e pk. Windows 7
Miksi intel? Jos kone on tulossa pelikäytöksi niin ottaisit phenom x6 ja siihen sopiva emolevy ja voisit parantaa näytönohjainta huimasti ja pelit pyörisivät paremmin.
Kyllä se intel tässä setissä kelpaa, koska näyttistä ei voisin parantaa kuin GTX 580 seuraavaksi, mutta sitä saat odottaa todella kauan saatavuuden vuoksi.
juu en taida iha mitää 580 ostaa ku maksaa sen 500e ja intel kuiteski hakkaa amd et kyl oon kallistumas tän setin kannal ja totta prossucooleri jäi unohtuu
siis toi 6970 on amdin toisiks paras ja nvidialt on parempi vaa 580 ja kuka voi väittää oikeesti et intelin prossut häviäis amdil
Riippuu millä mittarilla mitataan. Tehoissa intel i7 voittaa, mutta hinta/teho suhteen AMD X6 voittaa helposti. Tuo on totta, koska GTX 580 on melko paljonkin tehokkaampi, mutta silti ottasin tässä tapauksessa intel i7. Gtx 580 huonon saatavuuden vuoksi. Näyttisten teho järjestys Gtx 570 vs 6970 Itse pidän gtx 570 enemmän, kuin 6970
toi lista kusee nimittäin 6970 on kyl tehokkaampi jonkun verran ku toi 5870 ja nois dx 11 peleis tehokkaampi usein ku toi 570 et sen takii tykkään tost, mut kiitti neuvoist tilaan varmaa ton i7
6970 sisältää paljon uutta tekniikkaa. Tulevaisuuden kannalta parempi vaihtoehto. Tietty voi käydä kuten usein. Hienoja ominaisuuksia tuetaan sit ku näyttiksellä ei muutenkaan tee mitään.