Budjetti: 1500€ (Saa mennä vähän ylikin jos on hyvät perustelut. Tai alikin käy!) Bla Bla: Viime kerralla tuli yllättäviä menoja ja en saanut konetta ostuttua ja nyt on uusi vuosi jo niin ajattelin, että hinnat ovat varmaan muuttuneet ja kannattaa kysyä uutta pakettia. Tarvitsetko kasauksen?: En välttämättä jos painaa liikaa budjettia. Mutta olis kiva jos tilauspaikka sitä tarjoaisi. Sitten voin itse valita. Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä (Win 7) Käyttötarkoitus: Pelaaminen ja muu puuhailu (usein samaan aikaan!). Aiotko kellottaa?: En luultavasti (Ehkä..) Mitä on jo valmiina?: Näyttö, hiiri, näppis,ulkoinenkov.yms Optinen asema: Dvd Koneen koko(ATX/mATX/mITX): Ihan sama.. Muuta huomioitavaa: Langaton netti Semmonen paketti jota olis sit helppo päivitellä jatkossa. EDit: Ja tilaus onnistuu muistakin maista! Kiitos!
Ensiviikon perjantaina olisi tarkoitus tilata. Toivottavasti kaikki tarjoukset ovat vielä voimassa tuolloin. Mutta ei se tosiaan maata kaada jos menee yli budjetin.
Tästä mallia tekniikasta. Pistän LGA 1155 tekniikkaa, sillä periaatteella että tällä sitten mennään. Emo asuksen hyvää keskikastia : Prossu luotettavaa vääntöä : Nämä kammat sopivat ja mahtuvat : Muisti : Edullinen V2:en :
Toi 256GB Samsung 840 Pro Series 2.5" (6.4cm) SATA 6Gb/s vähän houkuttelisi. 16GB ram saattaa olla vähän tarpeeton. Nyt on 3GB ja alkaa tökkimään kun on useita (20+) välilehteä auki ja peli pyörimässä. Ja saahan sitä aina lisää jos tarvitsee. 8GB:n luulen riittävän minun "multitasking" tarpeisiini.
Ok. Palailen asiaan seuraavan viikon torstai-iltana sitten vielä tarkistuttamaan loppuunmyyntien ja tarjousten varalta. Ja perjantaiaamuna tilaukseen tai mahdollisesti jo heti yöllä kun kilahtaa rahat tilille
Mitä ne tuol systemastore oikeen sählää! Luin aikaisemmin et oli johonkin tullu 100€ lisää hintaa. Nyt ASROCK S1155 Z77 DDR3 SATA6 USB3 CMOS on 241.60€ ja tuossa kuvassa se oli vielä 143.60€ Toivottavasti perjantaina on kaikkissa hyvissä osissa hinnat kohdillaan jotta saan jotain tilattua! Peukut pystyyn!
Aika miehekäs pompsahdus kieltämättä, epäilen ihan vaan kirjotusvirhettä. Aikamoinen nosto ois kieltämättä.
Hmm.. Tuli vielä mieleen, että uus headset vois olla ihan hyvä lisäys tähän samalla. En niistä tiedä paljoa joten kysytään ehdotuksia tässä samalla Sais olla langallinen, pelaamiseen ja leffojenkatseluun soveltuva ehkä noin 30€ Ps. systemastore kosjas jo ton hinnan kun siitä huomautin! Jee!
Creativen fatalityt on mukavat päässä ja hyvät ominaisuuksiltaan, mutta meikäläisellä on nytten neljännet fatat menossa takuista, kun aina ne mitä ihmeellisimmillä tavoilla tuppaavat hajoamaan.
Joo sen takia ajattelin laittaa vaan noin 30€ koska mulla on tapana muutenkin hajottaa kuulokkeita. OPS
Voi ei! Se oli just mun lempiominaisuus noissa Mites toi KOSS SB49 Gaming Headset? Niissä olis elinikäinen takuu.
Joop, vähän rajotiettu tuo takuu. Eikä mitään käsitystä tuon hintaisista Kosseista, varsinkaan pelikäyttöön suunnatuista