Tosiaan, budjetti olisi tuo 500-700e, mieluiten kasauksella, ei tekisi itse mieli alkaa väsäämään, huono itseluottamus tekniikan kanssa ^^ Olin ajatellut LapStoresta : AMD Phenom II 550 prosessori Laadukas Asus emolevy mm. core unlocker ominaisuudella Kingston HyperX 4GB DDR3 1600MHz muistia Tehokas Nvidia Geforce GTX460 1GB uutuus näytönohjain Laadukas Maxcube AMORIS 6010 gaming kotelo 2 x 120mm led-kotelotuulettimilla. · AMD PHENOM II X2 550 3.1GHZ AM3 · ASUS M4A77T AM3 DDR3 1800 O.C · KINGSTON HYPERX BLU 4GB DDR3 1600Mhz (2x2GB) · 1000GB SATAII · Geforce GTX460 1GB GDDR5 2xDVI + HDMI · SONY 24X DVD+-RW SATA · MAXCUBE AMORIS 6010 GAMING BLACK ATX-KOTELO · 2 x 120MM KOTELOTUULETIN · CHIEFTEC APS-550S 550W PFC 14CM 80+ · 7.1 äänet emolla · GBLAN verkkokortti · 12kk takuu · Ei sisällä käyttöjärjestelmää Tuo on vain vaihtoehto,voitte itse ehdoitella, mutta itse en ala kokoamaan, niin tuolta Lapstoresta varmaan ostaisin jos tulee osilla. Ekana oli tarkoituksena pakettikin, mutta kaikki sanoo että pakettipelikoneet on todella ylihinnoitettuja, niin mielummin pistän ne loput rahat kasaukseen tai mieluusti säästänkin 8) Ehdoitelkaa sopivia koneita, kasauksella tai paketti ! =) EDIT : Budjetti vähän laskussa :S
Tarvitsetko käyttöjärjestelmää? Jos et nii voit vaikka vaihtaa tuosta setistä sen SSD-levyyn tai parantaa näytönohjainta hieman http://aijaa.com/v.php?i=009308269469.jpg
Tarviin kyllä, mutta tuo näyttää hyvältä, ajattelin ennen tuota myös AMD PHENOM II X4 955 BLACK EDITION · ASUS M4A77T AM3 DDR3 1800 O.C · KINGSTON HYPERX 4GB DDR3 1600MHZ (2x2GB) · OCZ Vertex 2 E 60GB SSD 285/275 · SAMSUNG F3 1000GB SATAII · AMD RADEON 6850 PCI-E 1GB GDDR-5 · SONY 24X DVD+-RW SATA · Antec One Hundred ATX Gaming case · Kotelossa asennettuna 2 kpl Antec TwoCool™ tuulettimet · Pestävä pölysuodatin · OCZ StealthXstream2 500W 80+ ATX-poweri · 7.1 äänet emolla · GBLAN verkkokortti · 12kk takuu. Ei tunnu hirveästi ilmaa olevan tuossa..? Tuon hinta on 689e
Ei siin hirveesti ilmaa oo mutta loppujenlopuks noin. 40e, huono puoli tossa vaan, että emolevy on melko vanha, virtalähteestä en osaa mitää sanoa ja käyttöjärjestelmää ei taida löytyy myöskään. Tietenki tosta mun aiemmasta ehdotuksesta voi karsii pienemmäks muistit ja kotelo sellaseks miksä ite tykkäät.
Mutta simpsa, toi oli khyll tosi hyvä, ja toi koteloki vaikutti hyvältä ! Rankkaan mietintään ! Kiitos Ja jos voisin häiritä, offtopiccina minkälainen näyttö sopisi ? Joku lcd Benq?
Ite ostin käytettynä about. vuos sitten 22'(1680x1050) huuto.netistä ja tais olla jotain 80-90euroa, mutta lapstorella on ihmeen hyviä esim. http://www.lapstore.fi/product_info.php?products_id=33216 tosin noita on tietenki rajattu määrä, joten jos oot näyttöäkin miettimässä nii tossa olis aika pirun hyvä tarjous ja näyttö itsekkin tukee FullHD resoluutioita
Hei, mitäs mieltä ootte tästä? Tyyppi Pöytätietokone Malli Packard Bell I5643-NCD Tuotesarja iMedia Pöytätietokoneen tyyppi Intel Core i5 Malli 2300 Ydinten lukumäärä 4 Nopeus (GHz) 2,80 CPU muisti 6 MB Piirisarja Intel H67 RAM-muistin tyyppi DDR3 RAM MB 4 096 RAM-muistin maksimimäärä MB 16 384 ?? Intel Core i5 kuulostaa hyvältä, mutta onko noi muut?
Roskaa. Toi Core i5 on joku halparoska. simpsa:n ehdotus hakkaa ton satanolla. http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-215/pakettikone_vai_kasattu_jos_mietit_lue-885573/
http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-215/parasta_pelikonetta_1000e_budjetilla-903171/ Tosta ketjusta Axu_:n esimerkki on aika hyvän näköinen ja jäljelle jää päätettäväksi, että ottaako pakettiin mukaan SSD-levyn vai sijoittaako sen summan (n.100-200e) sitten johonkin muuhun parempaan komponenttiin. Ite ostin tonnin kasattuun koneeseen tuon 60GB SSD-levyn ja hyvä ostos olikin!
Nyt löyty halpa, luultavasti täyspaska, mutta prosessori feels good ;D http://www.gigantti.fi/product/tiet...43NC/packard-bell-imedia-i5643-poytatietokone . Kommentteja ihmiset ^^
ei noilla paketti koneilla tee oikeesti peli käytössä mitään ja sitten kun niihin haluu vaihtaa osia niin menee aina jotain muutakin uusiks,joten osta kasattu kone vaan suosiolla niin olet pidempään tyytyväinen ja sitten kun alkaa tehot loppumaan niin ei tarvitse vaihtaa tosiaankaan kaikkia osia.
Just noita mietteitä noiden pakettien toivotaan herättävän. Silti tuo on täyttä roskaa, myös prossun osalta. Hyvä uskoinen kuluttaja kuvittelee ostavansa jotain hyvää ja saa verkon painon itselleen. Tuollaselle koneelle vois antaa poukaria kylkeen ja viskata ongelmajäte lavalle.
Täälähä saa kaikki kovaa kyytiä ;D mutta olisi tosiaan paljon helpompi, kun tuo budjetti tässä on laskusuunnassa hiukan eikä oikein jaksaisi kasauspalvelua ottaa, joten tuo paketti kone ottaa puoleensa, mutta taas siinä on niin paljon ilmaa että huh... HANKALAA TÄMÄ !
heh.. no ehkä pienen liioittelun saattelemana.. Kasaaminen on todella helppoa. Se voi joitakin hieman pelottaa, mutta kun ensimmäisen oman koneen saa läjään niin huomaa kuinka helppoa se oikeasti onkaan. Paljonko sitä budjettia olis niin katellaan se paketti kuntoon. Ei tarvitse sitten harmitella
No, noita nyt ei oikein varmaan alle 500e saakkaan, joten 500-700e. Mieluiten i5 prosessori. Tai AMD Phenom, mutta luulen että toi i5 on tehokkaampi EDIT : Kasauspalvelulla tietysti, vielä en itse ala kasaamaan