Budjetti on pieni mutta mahdollisimman tehokas tuohon hintahaarukkaan. Osia ei ennestään löydy mitään joten koko setti pitäisi tuohon mahduttaa. Näytön, näppiksen ja muut härpäkkeet hommaan muuten. Tähän vain kone.
kovoksi sen kokoista mitä tarttee,mutta jos tarvii winukankin,niin silloin tälläistä Ja tuohon winukka +110e,eli jos et tarvii winukkaa,ota tuo ylempi,ja siihen mieluises kovo kaveriks,mutta jos tarviit winukankin,nin ota alempi paketti ja sen kaveriks sitten win7 64bit home Edit,ja ylempään pakettiin riittäisi poweriksi xfx:n 450w versiokin,
Tuosta ei oikein kannata lähteä karsimaan, prossucooleri kannattaisi kyllä tuohon vielä ostaa (25e) sillä AMDn vakiocooleri on aikamoinen sirkkeli. BF3 pyörii med-low asetuksilla. EDIT: Gereti ehtikin eka
Mikäli kasaaminen luonnistuu itseltäsi, kannattaa paketti tilata jimsiltä, koska ei tule toimituskuluja. Koteloksi suosittelen BitFenixiä: http://www.jimms.fi/tuote/MERC-ALPHA Ominaisuudet ovat tuon hintaluokan kotelolle erinomaiset, jäähdytystä myöden. Tuulettimia ei tosin taida tulla kuin yksi, mutta esimerkiksi Arctic Coolingilta saa päteviä (hiljaisia ja melko tehokkaita, hyvällä takuulla) tuulettimia alle 6 euron, esim F12 joita löytyy omastakin koneesta. Geretin paketille plussa, Justimuksellakin mainio paketti mutta prossu on hieman hitaampi kuin 965BE, ja on myös hieman hankalampi kellotettava. Mutta on myös edullisempi.
Minkälaisia pelejä tuolla geretin alemmalla paketilla pelaillaan ja millaisilla asetuksilla? Esim. gta iv tai bf3 jne. Entä geretin ylemmällä paketilla jos siihen hommaisin windowsin?
http://www.game-debate.com/games/in...am=4&laptop=0&checkSubmit=#systemRequirements Tuossa katsottuna BF3
tämä oli alemman paketin tulos? Sori menee tässä kaikki nimet sekasin kun ei juuri ole kokemusta tästä kasailusta...
joo,tuo olis alemman pakettini tulos,ylemmän pakettini koneella sitten pelaakin jo low/med,kun alemmalla pelaa loweilla ehkäpä
entä kumpi näistä on tehokkaampi? geretin jälkimmäinen vai justimuksen paketti? Onko tuo justimuksen pketin näyttis hieman prempi kuin geretin jälkimmäisen?
ota tuo minun eka pakettini,se on tehokkain noista kaikista,tokihan tuo justimuksenkin paketti on hyvä,mutta tuossa minun ekassa paketissani on parempi prossu kellotettavuudeltaan,ja toki kellotaajuudeltaankin,vaikka sillä nyt ei ole niin isoa eroa tuohon justimuksen prossuun,(3.4Ghz-->3Ghz)
Geretin paketita puuttuu kovo, joika lisää hintaa n. 70e. Jos mun pakettiin lisää paremman prossun (+25e) ja coolerin (+25e) tulee mun paketti halvemmaksi kuin geretin. Tietty Jimm'siltä ei tule postikuluja, ja systemasta tulee se 10e, joka tekee mun ja Geretin paketeista liki samanhintaiset jolloin on malkeinpä sama kumman ottaa.
Olin jo laittanut sen ilmoituksen siihen,jos et huomannut, Ja minun ja justimuksen pakeetien ero on tuo black edition prossu,(minun paketissani),joka on "parempi" kuin tuo 945 justimuksen paketissa
Ihan näin btw halusin sanoa että jos otat tuon Geretin paketin. Älä ota tuota CM Silencio 450 koteloa. Siinä on vain 2 kotelotuuletinta eikä yhtään laajennuspaikkoja ja ilma kiertää huonosti, eikä tuo vaimennus sivupaneeleissa auta juuri millään lailla. Itse tein sen virheen että ostin CM silencio 450 kotelon ja noilla kotelo tuulettimilla lämmöt on kyllä niin korkealla että cpu/gpu tuulettimet huutaa hoosiannaa eikä tuo kotelon vaimennuskaan juuri auta asiaan.