Terve, Tässä olen nyt kaverille konetta kasaamassa, ja ajattelin täältä kysyä apua. Koneen hinta noin. 600€, ei saisi nyt pahasti mennä ylitse tuon määrän. Itse en lähde osia arvuuttelemaan, mutta kertokaa ehdotuksia. PS. osat ovat pakko saada Verkkokaupasta, koska silloin ei tule postimaksuja.
Tässä nettorista: http://www.aijaa.com/v.php?i=4500597.jpg ,näyttis on hyvällä jäähyllä ja se on ylikellotettu valmiiksi.
Joo-o, jossain tämän tai ensiviikon aikana pitäisi tilata, ja vielä pitäisi kysyä, että riittääkö PSUn poweri? Ja kaikki osat varmasti sopii yhteen. Sitten tietääkö kukaan kauanko nettorista kestää raudan tulla, ja paljonko on postikuluja.
Kyllä Corsairin 400-wattinen tuota pyörittää hyvinkin (monen muun valmistajan 400w ei). Yleensä komponenttien manuaaleihin präntätyt virtalähdevaatimukset osoittavat reippaasti yläkanttiin. Kaikki vaikuttaisi olevan yhteensopivaa. Tilaukseen, sanon minä.
Joo, sitten kun noita osia nyt testiksi pistin pakettiin, niin huomasin että RAMeja on vain 1kpl, ja niitä ei enään valmisteta/myydä, niin olisiko jotain vaihtoehtoa niiden tilalle? Ja eikö kellään ole minkäälaista arviota, paljonko postikulut ovat?
EDIT: Oho, nyt vasta huomasin että siinä onkin 2 kappaletta noita A-Data muisteja, luulin että vain yhtä oltiin tarjoamassa kun on niin tottunut näkemään KIT:tejä. Tuntuu olevan hintaansa hyvä kone.
Öh, anteeksi tupla postista, mutta katselin noita Radeon 4870:llia, ja huomasin SAPPHIRE HD 4870 PCIE 1GB GDDR5 TOXIC, olevan hinnaltaan erittäin miellyttävä : 158.95€, kannattaako se ottaa?
Sanoisin että kannattaa vaihtaa tuohon näyttikseen. Mutta kannattaa tarkistaa kellotaajuudet jne. etteivät vaan kuse paljoa silmään.
Siis, eikö kenelläkään ole minkäänlaista viittausta postikuluihin, kun nettorista tilaa? Kone lähtee tilaukseen ensi tiistaina, mutta olisi kiva tietää paljonko varata rahaa sitä varten.
No katso. Itse maksoin eilen koneen meille (kasatun) postituksesa 3.5€ postiennakko, ja tais olla 15e postin kautta, 14e matkahuollon kautta, + 90snt pakkauskuluja
Tiettyjen ongelmien takia koneen ostaminen viivästyy niinkin pitkään että vieläkään ei ole konetta kaverille hankittu. Noh, nyt kysyn teiltä, että kumpi on parempi vaihtoehto, 4870 vaiko GTX 260?