Budjetti: 600-700€ Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Käyttötarkoitus: pelailu suurimmaksi osaksi Aiotko kellottaa?: En, mahdollisesti tulevaisuudessa Mitä on jo valmiina?: kaikki on valmiina paitsi näyttö (lue viimmeinen kohta) Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): DVD Koneen koko(ATX/mATX/mITX): sen kokoinen että on helppo tulevaisuudessa päivittää osia Muuta huomioitavaa: -erillinen prosessorin jäähdytin olisi mukava -olisi ekstraa jos kone olisi hiljainen mutta jos hinta kärsii niin olkoot. -tarvitsen myös näytön (mielellään 70-100€) ja edes 75 hz hinta siis tulee erillisenä pelkästään tietokone on se 600-700€ -bf3 ja bf4 kun pyörittäisi sillä med-high settings olis ihan jees ja steam pelejä ofc sitten smoothisti -langattoman kun saisi myös koneeseen, wlanin siis. kiitos etukäteen
onnistuu saksasta tilaus erinomaisesti itse olen miettinyt fx-6300 ja 7870 kasausta saksasta. mutta ei ole mitään käsitystä mitkä osat siihen sitten sopii (emolevy jne)
1866/2133mhz DDR3 muistit (2x4gb halvinta mitä on noilla nopeuksilla) emoksi esim asus m5a97 evo 7870:stä hyväjäähyinen malli (2 tuulettimet mallit hyviä lukuunottamatta xfx:n valmistama) FX6300 on hyvä prossu, ja hiljaiseksi sen saa kun hankkii silel hyvän coolerin (true spirit 90M/120M, mugen3/mugen4, ninja3,) kovoksi esim. wd caviar blue 1tb poweriksi saksasta tilatessa super flower golden green pro 400W/450W/500W (mitä saa nopeiten) seasonikin mallit on kanssa hyvä, kuten xfx:äkin halvin dvd- asema on riittävä yleisesti (polttaa+ lukee) koteloksi suomesta esim bitfenix merc alpha/shinobi/shinobi window (koteloa ottaessa kannattaa katsoa tuleeko tuulettimia, jos ei niin lisää ropelleita matkaan (hyvä setuppi esim kattoon 140mm/120mm riippuen tuuletinpaikasta, taakse yksi 120mm/140mm (riippuen paikasta) ja eteen alas yksi 120mm/140mm (riippuen paikasta) fractalin R4/R4 windowed on myöskin hyviä koteloita, joissa on valmiina 2kpl 140mm (? korjatkaa jso ei ole oikein) jotka riittävät suhteellisen hyvin jo tuolle kotelolle (ja miksei muillekkin koteloille) E: tuo kotelon osto suomesta pätee jos kasaa itse