Pelikone ~600-700e

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Henzka_, Sep 13, 2010.

1. Henzka_

Henzka_ Member

Trophy Points:
    11
    Joo, eli tolla hinnalla pitäis saada kone millä nyt esim. mw2 pyöris jollain tavalla. Mukaan tarvii käyttiksen ja kasauksen. Itse olen näistä eri komponenteista ym. aivan pihalla, joten pyytäisinkin teidän apua.
    Kiitoksia vastauksista jo etukäteen. :)

2. Kajtu

Kajtu Regular member

Trophy Points:
    48
    Oletko aivan varma että et suoriudu kasauksesta itse? se lohkaisee jo 60e sinun budjetistasi eli joudutaan tinkimään jo osista kyseinen hinta.

Tässä kuitenkin varteenotettava paketti, ja näköjään ylittyi hintaraja aika pahasti. tuon voi tinkiä esimerkiksi ottamalla kasauksen pois, tai sitten vaihtamalla näyttiksen tehottomampaan luokkaan. mutta silloin vaikutus olisi jo suuri. tällä setillä vetäisit vielä täysillä grafiikoilla, mutta jos pitää hinnasta pudottaa, olisi tämä tehtävä näytönohjaimesta, ja siitä ei mw2sen fps tykkää. btw millä nickillä oot steamis?

3. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    No ehkä kuitenkin ensin 4GB muistia ja vasta sitten tehokas näytönohjain..?
    Palitin 768MB GTX460 169e ja toinen muistikampa. Saatu hyöty on isompi kuin gigan näyttiksessä.

On myös pikkasen laadukkaampi paketti.

4. Henzka_

Henzka_ Member

Trophy Points:
    11
    Kiitoksia vastauksista. Kysyisin vaan että mistä tuosta voisi tuosta hinnasta vielä tinkiä, vai onko niin että sitten tippuu suorituskyky täysin.
    Harkitsen tuota koneen itse kasaamista, mutta jos alan kasaamaan niin mulla on kymmenen osaa pinossa ja en tiedä mitä laittaa mihinkin =DD

Share This Page