elikkäs jimssiltä pitäisi uusi kone hommata. vaatimuksena mahd hyvä hinta/tehosuhde. -uusimmmatkin pelit pitäisi pyöriä. SSD-kovo (laadukas ja nopea)myöhemmin hankin ulkoisen kovon kaveriksi. teen myös koneella musiikkia joten hankin ulkoisen äänikortin koneelle myöhemmin. en tarvitse näppistä/hiirtä,käyttistä jne.. mahd hyvä pölynsuodatus pitäisi olla kotelolla mutta muuten mitä halvempi kotelo sen parempi myös hiljaisuus plusssaa mutta teho tärkeämpää hyvä päivitettävyys mahdollisuutta ajatellen pitäs olla.. pikaisesti ehdotuksia. osat pitäisi löytyä samasta kaupasta..
tuossa,yhden tuulettimen voisi ottaa lisää koteloon,120mm tuuletin maksaa jimmsissa 4.40e, en muistanut sitä tuohon pakettiin ottaa... E: Ja noihin 6950 2GB pystyi tekemään sen bios modauksen,että sai 6970 shaderit käyttöön,eli jos sen tekee,niin saa vielä lisää pelitehoa tuohon, (joku voi lisätä onnistuuko se tuolla ohjaimella)
ihan hyvältä vaikuttaa. onko tuo hyvä ssd-levy kun kuulemma on olemassa tosi hitaitakin ssd-levyjä? entä onko intelillä parempaa prossua tuossa hintaluoksassa?
tuo samsungin lätty on laadukas ja nopea,kun katsot muita letjuja,niin ei niissä muuta ssd-levyä ehdotellakkaan ja ei,inteliltä et saa tuohon hintaan mielestäni parempaa,
ookei..vaikuttuttaa varsin pätevältä siis.. miten tuo näyttis? pärjääkö tuolla kuinka pitkään? saako halvemmalla näyttiksen jolla pärjää näiden uusien pelien kanssa.? mites geforce näyttikset?
Jos emolevy + prossu budjetti on 200-250e niin tuolla phenomilla mennään. Jos taas emoon ja prossuun voidaan laittaa joku 300e niin sitten inteliä tilalle. *edit* Tässätapauksesa voitas mennä intelillä, mutta sitten joutus tinkimään niin paljon muista komponenteista ettei siinä ole järkeä. Prossuks saatais tykki, mutta näyttikseks mopo. Parempi mennä keskiverto prossulla ja hyvällä näyttiksellä, kuin taas hyvällä prossulla ja mopolla näyttiksellä. Itse nappaisin Geretin ehdotuksen, mutta näytönohjaimeksi tämän: http://www.jimms.fi/tuote/HD-695X-CDDC
Sit unohat muut ja meet tällä: Jotkut jättäis SSD:n pois ja laittas rahat näyttikseen, mutta mä tekisin tälleen. *edit* Kuva vaihettu, tuli aluks väärä
mi ten toi eroaa tosta aiemmin ehdotetusta koneesta? mun mielestä meni huonompaan suuntaan ainakin ton prossun kohdalta?
Aaa! Joo, kerkesit nädä ku vaihoin samointein x) Sulla tuli kato quoteen vielä tuo mun *edit* pätkä niin luulin että meinasit sitä. My bad tosiaan.
kyl kyl.. pitäs joku hienompi kotelo vielä saada, joku läpinäkyvä pleksi juttu ois jees xD en tie pitäskö toi kovo jättää pois ja ottaa se 128gb versio.. eiköhän siihen mahu käyttis ja kaikki ohjelmat.. musat sitten jollekkin ulkoselle vaikka myöhemmin.
windows varmaan jotain 25-30 Gb että se ainaki mahtuu mutta muut ohjelmat/musat/pelit voit laittaa tonne kovolle. Jos haluat esim että joku peli/ohjelma pyörii paremmin/avautuu nopeammin sen voit sit sinne SSD'lle laittaa.