Budjetti?: Mahdollisimman halpa, 600e kipuraja, pieni ylitys ei tee minua surulliseksi. Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei. Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: En. Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: Eiköhän ne saa itsekkin asennettua. Ylikellotatko prosessoria?: En. Kotelon koko: Normaali Onko kotelon värillä väliä?: Musta. Onko kotelon ulkomuodolla väliä?: Yksinkertainen on kaunista. Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?: Mielellään mahdollisimman hiljainen, jos vaikuttaa oleellisesti suorituskykyyn niin huutakoot sitte. Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: Kyllä. Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: Ei. Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?: Halpa, vain joidenkin pelien asennukseen tarvitsen. Haluatko koneeseen SSD:n?: Käyttöjärjestelmälle ainakin, joku 120gb max. Koneen käyttötarkoitus: Nettiselailu, Youtube, Pelaaminen mm: Minecraft Tekkit yms, Euro Truck Simulator 2, CS, Cities: Skylines, Farming Simulaattorit ja jotain steamin pelejä. Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei. Muita vaatimuksia/kysymyksiä: Ei oikeastaan muuta kun mahdollisimman halpa ja tehokas kone. Näyttöjä olisi hyvä saada 2 kiinni koneeseen. Niin ja kun minulla on Win7 nykyisessä läppärissä, niin toimiiko sen Product Key jos asennan tulevaan koneeseen kanssa Win7?
Fx-setti menisi yli budjetin vaikka karsisi vähän rankemmallakin kädellä. Läppärin seiska toimii jos et käytä läppäriä enää.
En itse käyttäisi rahojani tuollaiseen. Pentium on halpa mutta huono. Se omistaa vain 2 corea joka nykypäivänä ei välttämättä edes aukaise kaikkia pelejä. Suosittelisin lämpimästä wwallun pakettia.
Mietin tässä vain että ei ole erillistä näyttistä, niin arveluttaa et riittääkö jyty pelailuun ilman sellasta.