Budjetti?: noin 700€ Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?:Kyllä Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?:Ei Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: Kyllä Ylikellotatko prosessoria?: joka päiväinen pelaaminen 3-6 h joten kyllä kai Kotelon koko: Tavallinen (ATX) Onko kotelon värillä väliä?: musta Onko kotelon ulkomuodolla väliä?: ei ole väliä Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?:mahdollisimman hiljainen esim jos pelaa illemmalla niin se ei hurisi niinkuin ps4 Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: ehkä Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: Kyllä Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?:En kumpaakaan Haluatko koneeseen SSD:n?: Kyllä Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen joka päiväistä. suurimmaksi osaksi fortnite YouTube ja discord tulee käyttöön Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: hiiri joo (halpa) näppäimistö joo (halpa) äänentoistojärjestelmä ei. Näyttö jos mahdollista joo Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?:ei Muita vaatimuksia/kysymyksiä: pitäisi pyörittää fortniteä noin 100fps ellei ylikin
Onko tossa sun linkissä sis ne kaikki osat mitä tarviisin koneeseen ja se on semmone 691 € ilman näyttöö joten tilaan näytön mieluummin eka ja halvempi näyttöki on varmaan ihan jees ja kiitti avust paljon.
Mut oon aatelly pelata controllerillä tai sitä alottaa kbm mut ku painoin sitä linkki niin tuli ne osat siihen ja näky hinta ja en oo mikä kone expertti joten mun kaveri sano että anna mä kahon onko ne osat hyvät