Uutta konetta vailla Budjetti: 750e~ Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei Käyttötarkoitus: Pelailu Aiotko kellottaa?: En Mitä on jo valmiina?: Win 7 Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): DVD Koneen koko(ATX/mATX/mITX): ATX Muuta huomioitavaa: Tilaan saksasta ja onko ssd tarpeellinen sijoitus? Kokeilin itse kasata konetta: https://www.mindfactory.de/shopping_cart.php/basket_action/load_basket_extern/id/bebe482207125d788cb04f1199ddfb7f57848c4ace99575507e Kokeilin itse kasata konetta: Onko tuossa kaikki kohdallaan ja paljonko postikulut ovat? Jätin postikuluille varaa sen 50e. Voin nostaa budjettia sen verran, että saan SSD:n jos se kannattaa. Onko tehot riittävät tulevaisuuden peleihin jos pelailen High grafiikoilla?
muuten hyvä, mutta ottaisin kotelon suomesta koska tulee (muistaakseni, tai sitten ei tullut) tuplapostit, postien hinta oli jtn 30e luokkaa prossulle ottasin erillisen coolerin, esim true spirit 120/mugen3/mugen4 muuten annan propsit paketista, hyvän olet väsännyt
Selvä. Tilaan siis kotelon suomesta ja lisään sen coolerin. Kannattaako koteloon lisätä tuulettimia ja onko näyttiksessä hyvä jäähdytys?
näyttiksen jäähy näyttäs olevan ok, ja koteloon nyt ottasin eteen yhden 120mm tuulettimen, taakse toisen 120mm tuulettimen, ja kattoon yhden 140mm tuulettimen vinkki, tilaa kamat jimmsistä niin saat ilmasilla posteilla mokomat
Jos kaikki osat on varastossa, niin 4-7 päivää kestää tulla Suomeen normilähetyksenä. Tietenki jos valitsee jonkun "Express" tms mitä siellä nyt on, niin toimitusaika pienenee.
Selvä, ja jos saisin vielä vastauksen tuohon edelliseen kysymykseeni eli tuleeko osien mukana kaikki kasaamisee ntarvittava?