Budjetti: 900e Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Mulla on valmiiksi windows 8 päivityslevyke, joten jos asennan vaikka XP:n koneelle niin päivitän sitten siitä kasiin. Käyttötarkoitus: pelailu ja streamaus (twitch.tv) (StarCraft 2, GW2, muut RTS:ät ja MMO:t, joten mahd. suuri FPS on tärkeää!) Aiotko kellottaa?: En, ehkä tulevaisuudessa, mutta silloin on enemmän rahaa panostettavana. Mitä on jo valmiina?: Hiiri ja näppis Ostettavat oheislaitteet: Näyttö, varmaankin halvin mahdollinen. Koneen koko(ATX/mATX/mITX): mATX (kotelon jos saisi valkoiseksi niin olisi kivaa ^_^) Muuta huomioitavaa: -Paras mahdollinen pelitoimivuus on tärkeää! -Osat Jimm's:istä! -En editoi mitään, joten setti vain pelaamiseen. Kiitoksia! ~Joel~
Kotelon toimitusaika 10-15p Emolevy 10-20p Muistit 3-10p Koteloon voisi taakse lisätä viellä yhden tuulettimen BitFenix Spectre Fan 120mm, valkoinen. Tuo kotelo on ilmeisesti uusi markkinoilla? Näyttää pirun hienolta kotelolta Tässä olis viellä yks valkoinen Silverstonen koppa Silverstone Fortress FT03, tosin tähän malliin tulee Slim DVD.
Kiitoksia Juu tässä ei nyt ole sitä näyttöä, ja DVD asemaa en tarvi. Jos sen heivaa, niin voiko jotenki saada näytön mahtumaan budjettiin? vaoin joustaa ~40 e. (E) Ja eikös Intelin prossun mukana tuu jo cooleri? En kellota pitkään aikaan, joten silloin on varaa ostaa parempi. tuon coolerin voi siis heivata myös, jos näin on.
Kyllä juurikin näin ja Intelin vakio cooleri on kohtuu hiljanen myös. Jätä siis True Spirit pois ja osta joskus myöhemmin. DVD halvempaan, joka ei ole suoraan varastossa Emolevyn voisi myös vaihtaa halvempaan Pro4-M malliin. Oman käsityksen mukaan mATX koossa noilla ei hirveetä eroa kellotuksessa ole. Molemmilla pystyy kuitenkin kelloja nostamaan. Periaatteessa halvemmat muistit käyvät myös, mutta saatavuus ajat ovat todella pitkiä monilla.
Okei. Tehdään näin. Ja kysynpä vielä, että koska rahaa jäi pikkasen yli nyt, kannattaako satsata vähän enemmän tuosta GTX 660:sta Raedon HD7870:aan? Ei satu paljon hinnan muutos. Ja mahtuuhan tuo virtalähde tuohon mATX koteloon, vaikka virtalähteestä lukee että se on ATX? Kiitos!
500w ei kerro taas mitään, vaan pitäis tietää merkki... XFX 550w on laadultaan hyvä ja halpa, joten sitä en pois vaihtaisi, kuin parempaan.
500w ei riitä, jos siitä lukee Modecom tms. Jos lukee esim. Seasonic, riittää vallan mainiosti. Tosiaan tuo 550w XFX on pätevä laitos. Toinen vaihtoehto, jos halvalla saa Antecin HCG 520, saa myös modulaarisena.
Okei. Kai mä sitten käännyn tuon xfx:än puoleen. Sanokaas nyt vielä, kannattaako mun satsata kuuskymppii enemmän tuohon xfx:än radeon HD7870:aan kuin tuohon aikaisemmin mainittuun GTX 660:aan? En osaa päättää itse. Jos se ei tee kuin hyvin vähän eroa, niin satsaisin senkin kuusikymppiä uuteen näyttöön.
Tai sitten vaan halvempaa: Vastapäisestä leiristä : Mitä tarkoittaa tällä kertaa kasaan itse ? Jimms:n hyllyjä?