Pelikone pitäisi hankkia ja viimeistään ensi viikolla pistää tilaukseen. Koneeseen aion hankkia: Phenom II X4 955BE 3,2GHz HD 4890 1TB kovalevy Käyttikseksi Windows 7 64-bit Tuossa olisi yksi vaihtoehto, jonka sain kasaan: Onko osat yhteensopivia? Tarviiko jotain muuta?
Tänään haluaisin pistää koneen tilaukseen, joten vastauksia kaipaisin. Kannattaako hankkia mikä emo http://www.jimmspc-store.fi/tuote/GA-MA790FXT-UD5P http://www.jimmspc-store.fi/tuote/M4A79T-DELUXE Onko virtalähteessä tarpeeksi virtaa? Näyttääkö kaikki muuten hyvältä?
Tohon rahaan paljon tehokkaampaa settiä(mikropoint): http://www.aijaa.com/v.php?i=4603300.jpg ,parempi prossu reippaasti,modupoweri, SLI ja xFire tilat emossa, hieno kotelo kaapelinhallinnalla jne. Niin ja toi GTX285 on vielä pykälän HD4890 tehokkaampi. Kaksi tollaista sli tilassa olisi jo reilusti nykypäivänä overkill!
Hyvältä setiltä näyttää. Hoituukos mahdolliset takuuasiat myös Helsingistä käsin sujuvasti? Jos hoituvat lähteepi varmaan tilaukseen
itse lykkäisin tuon koneen ostoa. varsinkin kun toi on tuon hintainen, ei ole paras hetki ostaa kallista konetta.
oven takaa kurkistaa juuri Gulftown koodinimellä kutsutut 6ytimiset intelin prossut sekä myös entistä kilpailukykyisemmät i3 i5 prossut. puhumattakaan näistä 2009 Q4 julkaistavista dx11 korteista Gt300 sarjasta puhumattakaan amd ja atin uusista tulokkaista. näiden vuoksi itse teen vasta kalliimmat hankinnat tuolloin kun ollaan saatu hieman enemmän tehokkaita kilpailukykyisiä tuoteita. sillä tällähetkellä olevat pelit (joita ei kyl oo enään sillä kaikki jo pelattu) niin pyörivät varsin mallikkaasti hieman hillitymmälläkin kokoonpanolla. toki näis Atk asiois on vähän sama juttu ku Naapuruston jätkillä. mun nissani on nopeempi ku sun Micras.Ha! -.- mutta itse siis odotan loppuvuoden tarjontaa jolloin esim sinä saisit reippaasti tehokkaamman koneen kuin mitä tuossa oli osia listattuna..ei tietenkään tarvitse loputtomasti odottaa koska kehitys menee aina eteenpäin mutta niitä hetkiä kuitenkin on jolloin tosi kone kannattaa kasata
No koneen haluan mahdollisimman pian, että pelaamaan pääsee. Ja osti mitä tahansa elektroniikkaa, niin kuukauden päästä saa halvemmalla tai parempaa. Niin ei jaksa odottaa jotai millä ei ole julkaisupäivää edes vielä. Aina voi kumminkin päivittää myöhemmin.
Joita ei ole tarkoitettu kuluttajille, vaan hurjimmille harrastelijoille. Ne kuitenkin ovat extreme -luokkaan menevä käännös serveriprosessoreista. Joten turha niistä on innostua, jos et sitten halua käyttää tuhansia prosessoriin. Joiden hinta tulee olemaan suolainen. Nykyisiä alle 250 euron kortteja tehokkaammat tulevat näillänäkymin sijoittumaan 250-1000 euron välikköön. Myös tulee muistaa, ettei niitä tarvitse vielä mihinkään. Kaikki pelit tulevat pyörimään vielä jonkin aikaa nykykorteilla, sillä me elämme nykyisen konsolisukupolven aikaa edelleen. Joka vuosi tapahtuu x kertoimen kehitys teknologiassa kulissien takana, joten... Yhtä hyvin voisin sanoa sinulle että odota ensi kesään, kun tulee ensisukupolven parannellut mallit paremman nm:n valmistustekniikalla. Mitä sitä uunia kasaamaan. Että joo. Aina se uusi päivitys on edessä. Osta nyt halvemmalla ja ensi kesänä halvemmalla, versus nyt 2000 tonnilla, miten vain. Tuotteet pysyvät aina kehityksen mukaisesti sen saman määrätyn ajan työpöytä-tehokkuusluokan kärkikymmenikössä.
Pyolsit nyt ajatusmaailmaa että "Nyt on hyvä hetki ostaa Tietokone" ja samalla kävit vanhaa periaatetta läpi "koskaan ei ole hyvää hetkeä ostaa uutta konetta" tuossa olen erimieltä sillä jossain vaiheessa on hyvä hankkia kone ja huippu osat.. mutta ei nyt. gt300 hinnoista ei vielä tiedä mitään ja dx11 pelien ilmestymisestä ei ole tarkkoja ilmoitettuja päiviä mutta win7 myötä niitäkin tulee olemaan. mutta jokainen ostaa koneen milloin parhaakseen katsoo.
Aina on hyvä hetki ostaa kone. Edelleen, joko voit käyttää paljon rahaa julkaisun aikana tai tehdä useampia edullisia päivityksiä. Molemmat ajavat asian.