Etsin pelikonetta alle 700€ Budjetti?: <700€ Kuuluuko käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei Haluatko koneen valmiiksi kasattuna?: Kyllä Haluatko koneen käyttöjärjestelmä/ajurit valmiiksi asennettuna?: Ei Ylikellotatko prosessoria?: Ei Kotelon koko: Ei väliä Onko kotelon värillä väliä?: Ei ole Onko kotelon ulkomuodolla väliä?: Ei ole Onko tietokoneen hiljaisuudella väliä?:Ei ole väliä Tarvitsetko langatonta verkkoyhteyttä?: Kyllä Onko Saksasta/ulkomailta tilaaminen mahdollista?: Ei Tarvitsetko DVD- tai Blu-Ray -asemaa?: DVD Haluatko koneeseen SSD:n?: Mielellään, koska kuulemma tärkeä nykypäivänä esim. käyttikselle. Mutta ei ole pakollinen. Koneen käyttötarkoitus: Pelaaminen kuten CS:GO jne... Toimisko myös GTA V miten hyvin? Kuuluvatko näyttö, äänentoistojärjestelmä, näppäimistö tai hiiri budjettiin?: Ei Onko joitain komponetteja jo valmiiksi?: Ei ole Muita vaatimuksia/kysymyksiä: Itse lataan käyttiksen usb-tikulta. Ja mitkä pelit toimis täysillä esimerkkejä voisi kertoa jos tulee mieleen.
Pahasti joutuu tinkimään mikäli tuo 700€ on ehdoton yläraja ja suomesta on pakko tilata valmiiksi kasattuna. Saksasta tilaamalla ja itse kasaamalla saisi kyllä huomattavasti parempaa. Heitän tähän jotain saksan hintoja lonkalta, kun en ehdi/pysty/jaksa kerätä mindfactoryn sivuilta. FX-8320 ~140€ AM3+ lankku ~100€ R9 280 ~180€ Poweri ~60€ SSD ~50-100€, riippuen koosta Kovalevy ~50€ muisti 50€ koppa >40€ wlan kortti ~20€ saksasta tosin tulee vielä 30€ postit, mutta se tulee silti halvemmaksi.
Hintaa tuolla 719,60 euroa, joten vähän meni yli vaikka paketissa ei SSD:tä olekaan. Lisää sen myöhemmin, samoin toisen muistipalikan ja paremman prossun.
Mitä pelejä tuolla wwallun laittamalla setillä pystyy täysillä pelata ja voiko gta v:tä pelata jotenkin?
Ainakin tomb raider, quake ja varmaan vielä half-lifekin. No ei kuiteskaan. Suurin osa peleistä menee täysillä, jotkut uudemmat pelit pitää karsia mediumille. GTA:sta en tiedä, mutta kyllä se ainakin jotenkin pelaa.
Ei meinannu pokka kestää kun alussa luin, mutta hyvä jos toimii pelit. Se viellä että jos en hommaa SSD niin vaikuttaako se paljonkin itse pelaamiseen?