Terve Elikkäs hakusessa olisi uusi kone lähinnä pelikäyttöön Budjetti: <900€ Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Kyllä Käyttötarkoitus: Pelailu Aiotko kellottaa?: En (kannattaisiko?) Mitä on jo valmiina?: Näyttö, hiiri, näppis Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): Normi DVD riittää Koneen koko(ATX/mATX/mITX): Suht normi Muuta huomioitavaa: - En itse tiedä paljonkaan näistä Kiitos jo etukäteen
aijaa.com/xReGQP Kopsaa linkki, kauppa Systemastore ja ainii jos SSD levyn haluat niin nappaa tuo "systemastore.fi/product_info.php?products_id=78251" ja näytönohjaimeksi sitten "systemastore.fi/product_info.php?products_id=64994"
Kysyit että kannattaako kellotus. Jos vastausta et vielä saanu niin laitetaanpas tähän: Kellotuksesta voi olla hyötyä jos rupee kone takkuilemaan jossain peleissä myöhemmällä iällä. Tosin kellotukseen tarvii paremman coolerin ja ei siihen kaikki emolevytkään oikeen käy. Kellotus kylläkin kumoaa kaikki takuut yms ilmaiset korjaukset, koska se saattaa rikkoa koneen. Kellotuksella saa yleensä koneeseen about melkeen 20% boostin jos hyvin osaa kellottaa. Ei sitä kyllä ainakaan heti tolla paketilla tarvii joka sulle jo linkattiin.
Korjaa sisältö: Kasaan itse Prossu=kallis, cooleri=alamittainen, emo=surkea, muistit=hitaat,HDD=hinta OK, DVD=käy. poweri=alamittainen, Win=se se on, koppa=tosi heikko,GPU=kuraa. tonnin pönttö ja luvattoman huonot komponentit.
Jako jos et huomannut niin ketjun aloittajan viestissä lukee Kasaan itse, tai no ainakin melkeen. Siinä lukee En, kasaan itse eli tarkoittaa ettei hän tarvitse kasausta vaan kasaa itse! Edit: Ja sitäpaitsi millä perusteella haukut nuo kaikki komponentit? Ja, kyllä jos et vielä huomannut niin minä kyseenalaistan viestisi. Muistit on perus pelikoneen muistit (1600mHz) eli ihan tarpeeks nopeet. Ei tuo prossu nyt niin ylihintanen ole kun voittaa ainakin fx kuustuhatkolmesatasen (6300). Näyttis ei nyt niin kuraa oo mitä tosta sun viestistä voi kuvitella mutta kyllä niitä parempiakin on. Ja emo on hyväkstodettu eikä mikään kura. Poweri kyllä on alitehonen. Kannattaa mieluummin laittaa xfx 550W tai Antec HCG 520W
näyttiksen ainut huonopuoli taitaa olla sen valmistaja,poweri on täysin riittävä mielestäni,toki se toinen pci-e 6pin voisi olla siinä,emo on toki alamittainen,mutta toimiva,prossu on kyllä halpa tuolla hinnalla,muistit myöskin kohtuuhintaiset,
Ne jotka pelkästään esittävät kritiikkiä valituista osista, pitäisi olla sitten esittää myös vaihtoehto korvaavaksi, muuten ei kannata lähteä kritisoimaan toisten valintaa.
Ne jotka pelkästään esittävät kritiikkiä valituista osista, pitäisi olla sitten esittää myös vaihtoehto korvaavaksi, muuten ei kannata lähteä kritisoimaan toisten valintaa.[/quote] Tottakai, halpaa sen olla pitää: tai Systeman tarjoilusta: Semi: Emo: Halvin prossu: sopivat muistit: cooleri: Halvempaa korttia: kovo: Esitän tässäkin viestissä kritiikkiä kotelon valintaan, minusta hyvä koppa on ikuinen ja emolevy panostukseen, emo on todellinen perusta kaikille komponenteille, vieläkään halvalla ei saa hyvää saatikka kestävää.mutta jos on omat kasaukset niin tarjouksia kannattaa kytätä.
SystemaStore Jimms Silent Rig +++ Super Flower Golden Green 450W +++ Parannuksia tuohon: 1# GTX 660TI DirectCU 2# FX-8320 3# SSD Kingston V300 120GB 4# Fractal Design R4
Kiitos vastauksista, yritän saada koneen tilaukseen pian. Kysyisin vielä onko tämä www.verkkokauppa.com/fi/product/11298/djkbx/Blackstorm-Omega-W8790-Core-i7-3970X-64-GB-2-x-GTX690-512-GB tietokone mielestänne hintansa väärti.
ei ole,ei missään vaiheessa ole hintansa väärti,ja muuten,kysyt alle 900e konetta ja linkkaat 5.5K:n koneen?...
Gereti, tuolla Blackstormin koneella ei ole mitään tekemistä pyytämäni konepaketin kanssa. Löysin sen vahingossa netin syövereistä ja ajattelin käyttää tilaisuutta kysyä asiasta joiltain itseäni viisaammilta että onko tuosta koneesta mihinkään varsinkaan tuolla hinnalla.
Kyllä siitä on jos sen koko ite ja vaihtaa powerin laadukkaampaan (ja jäähdytyksen hiljasempaan/parempaan)