Terve kaikille Tämä vanha läppärini saa nyt kyytiä ja etsisin tehokasta pelikonetta max 900 eurolla, niin että se pystyisi pyörittämään esimerkiksi skyrimiä ilman lagia. Ensisijaisesti etsin valmista tietokonetta, mutta myös osat kelpaavat. (Minulla ei ole osia valmiina, joten tarvitsen myös windows 7 ja kotelot sun muut mukaan, olisin kiitollinen jos voisit myös lisätä käyttöjärjestelmän ja kotelon ehdotuksiin) Osat ostaisin jimms.fi koska he kokoavat tietokoneen halvalla. Kiitoksia jo näin etukäteen
Systemastoresta: Jimmsistä koneen kasaaminen kustantaa 50 euroa enemmän kuin Systemastoressa, ei siis kannata.
Kiitoksia! juuri tämmöistä etsiskelisin. Katson vielä muiden vastauksia. Pyörittäisikö tuo näitä uusimpia pelejä, sopiiko nuo osat muuten yhteen ?
En tiedä onko nyt ihan asiayhteys kohdallaan tähän ketjuun, mutta tulipa vaan mieleeni tuosta kannattavuuden laskemisesta. Olen jo pidempään ihmetellyt täällä, että miten voimakas mentaalinen vaikutus meihin suomalaisiin todella on ajatuksella "sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan, siis..." Ymmärrän tuon kyllä tiettyyn rajaan saakka, mutta kyllä toimitusaika omalla kohdallani ratkaisee huomattavasti enemmän kuin 0,60EUR hinnan edullisuus Kärjistettynä siis näin: Liikkeestä A koko konepaketti hintaan 1236EUR (kovo toimitusaika 6-9vkoa, poweri 2vkoa) Liikkeestä B koko konepaketti hintaan 1244EUR (toimitusaika 2pv) Todellisuudessa liike A, ei osaa edes arvailla milloin saa noita kovoja, jos saa. 95% ostaa kuitenkin liikkeestä A Mikä nyt sitten kannattaa ja mikä ei... ei siinä mitään jos on valmis polttelemaan jäitä vaikkapa joulunpyhinä
Luulen että täällä eritoten katsotaan tuohon paketin kokonaislaatuun. Ei pelkkään hintaan. Ainakin itseni kohdalla muut ovat korjanneet jos jotain ehdottamaani osaa ei ole ollut saatavilla. Se on fakta että Jimmsillä on hurjan kallis kasaus verrattuna ainakin Systemastoreen ja Silent rigiin, joten aivan pätevä syy tiputtaa Jimmsin pointseja jos ostaja tarvitsee kasauksen mukaan. Tuosta ehdottamastani paketista, siinä on kyllä emon kohdalla "Ei varastossa", mutta toimitusaika on että saatavilla ens pe. Systemastoressa on myös SATA-kiintolevyjä saatavilla ja vielä suht järkevään hintaan. Jimmsillä näin ei ole, eikä ilmeisesti Silent rigilläkään. Joten siinäkin hyvä syy kasata paketti tähän hätään Systemastoresta. Edit: Osat sopivat yhteen. Uskon että Skyrimkin pyörii tuolla setillä hyvin, mutta varmaksi en uskalla luvata. Muut tietänevät paremmin Edit2: Oho, menin puhumaan Skyrimin pyörimisestä vahingossa. No mutta, uskoisin jokatapauksessa että tuolla aika hyvin pelit pyörivät.
Kyl mä uskon että se sitä skyrimiä pyörittäisi. Eikä haittaa jos viikko tai kaks enemmän kestää toimittaa, koska olen opiskelija eikä mulla juurikaan ole paljon rahaa tuhlattavana.
Siis juu SKyrimistä olikin kyse, meinasin jo että heittääkö silmissä Mutta näyttäisi että Skyrimiä tuolla setillä hyvin pelailee. http://www.youtube.com/watch?v=pq5eWSa7eu0
Ei oo linkkiä. http://www.systemastore.fi hakuun osan nimi (yleensä riittää osa nimestä) ja lisäät ostoskoriin.
Kauanko nuo tarjoukset kestää ? ja asrock s1155 z68 DDR3 usb3 satas atx ei ole saatavilla tällä hetkellä. Oisko ehdotuksia millä tuon korvais ? (Yhtä hyvä osa, tai pikkuisen parempi. Mieluitin ei paljoo kalliimpi)
SystemaStoren tarjoukset menevät ja tuletat, joten kannattaa ostaa pian jos jotain tarjoustuotteita haluaa. Yleensä tilalle tulee uusi vastaava tarjous vanhan loputtua, muttei aina. Emolevy vaikka tuosta: http://www.systemastore.fi/product_info.php?cPath=1_14_150&products_id=49529 Muistit halvemmalla tarjouksesta: http://www.systemastore.fi/product_info.php?products_id=49915
Saako noita uusimpia malleja enää modattua? Jonkun verran kuullut juttua, että modaamista olisi jotenkin vaikeutettu tai muuten vain uusimpia kortteja ei enää saisi modattua. Eikä tuo modaaminen muutenkaan käsittääkseni ole mikään suoranainen oikotie onneen. Lämmöt ja sitä kautta meteli nousee pääsääntöisesti ilmeisesti jonkin verran ja äkkiä rahaa uppoaa lisää kunnon aftermarket-jäähyn ostamiseen. Myönnetään, että tämä on aikamoista mutuilua, mutta korjatkaa ihmeessä jos asiasta enemmän tietää. Modaamattominahan gigan ja kahden gigan versiot ovat suorituskyvyltään lähes identtiset, joten ilman modausaikeita kahden gigan mallin ostamiseen ei perusteita ole.
Anteeksi että kysyn itse tähän väliin , mutta Jos koneessa on AMD Fusion DualCore 1.3ghz niin Pystyykö sillä pelaamaan edes mitään kevyitä pelejä ? Kuten Css.. Vai voiko toi prossu ihan tehoton?