Elikkä pelikone pitäisi saada + näyttö tonnilla, mitä irtoaa? Olin katsellut tällaista systemastoresta: http://www.systemastore.fi/product_info.php?cPath=56_10&products_id=79425 Onko tarjous ok? Olen lukenut mielenkiinnolla kaikkia ehdotuksia, mitä tästä puusta on löytynyt, mutta ajattelin kysyä myös itse. Budjetti: 1000€ Tarvitsetko kasauksen?: kyllä Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: kyllä, win 7 Käyttötarkoitus: pelailu Aiotko kellottaa?: En Mitä on jo valmiina?: hiiri + 8v vanha pommi Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): dvd Koneen koko(ATX/mATX/mITX): ei väliä Muuta huomioitavaa: - wlan oltava - rj45 in/out
Kauppa: SystemaStore Wlan kortti: Asus 150Mbit/s tai Asus 300Mbit/s Hintaa alaspäiten 1# Jätä Kingston V300 SSD pois 2# Vaihda FX-8320 -> FX-6300 3# Jätä CM Hyper TX3 cooleri pois ja kuuntele kovaäänistä vakio cooleria
En tiedä haswelleista tai muista kannoista juurikaan mitään enkä niitä odottele. Kiitos nopeasta ehdotuksesta, unohdin mainita, että saksasta tilaaminen onnistuu myös - onkohan sillä vaikutusta? Kasaako ne koneita saksassa valmiiksi? Mulla on toisella koneella siis langaton tukiasema ja tämän pelikoneen pitäisi siis vain löytää yhteys eli tarviiko se wlan-kortin sitä varten?
Siis tarkennuksia kiitos, jotta saadaan parasta sinun tarpeeseesi... Saksasta saa huomattavasti halvemmalla, mutta tällöin joudut kasaamaan koneen itse. Osaatko ohjeiden kanssa tai haluatko edes yrittää koneen kasausta? Käytännössä lego-palikoitten yhdistämistä... Eli onko sinulla "modeemi", jossa on Wlan mahdollisuus vai onko toisessa koneessa joku mokkula kiinni? Wlan ei ole koskaan niin hyvä, kuin suora kaapeli, mutta nykyisin kohtuu hyviä (viive ym..). Modeemi loota on siis, joko kaapelissa tai puhelin verkossa kiinni ja tästä jakautuu tietokoneisiin joko langattomasti tai piuhalla. Emolevyissä on siis integroitu verkkokortti, johon tulee siis piuhalla yhteys. Wlan korttit mitkä listasin tulee erillisenä korttina emolevyyn, jotka yhdistää langattomasti Wlan tukiasemaan(modeemiin).
Pitää varmaan sitten suomesta tilata. En yritä edes ohjeiden kanssa kasausta. Mulla on toisessa huoneessa a-linkin langaton modeemi/reititin. Siihen pitäis saada yhteys pelikoneella, viipeitä tulee mut ei voi mitään. Eli toi Asus 150Mbit/s pitäisi olla mukana.
Mielellään 300Mbit kortti, jos budjetti on tiukka niin 150Mbit kortti. 300:n on vaan nopeempi, ei mitään muuta käytnnön eroa. Varinkin kaapelimodeemiin langattomasti, suosittelisin 300:sta todella lämpimästi.
Jos pelaat paljon onlinessa (vaikka bf3) niin suosittelen 300Mbit korttia, koska tuplasti nopeempi kun 150mbit. Tietysti tolla 150Mbit kortilla pärjää myös mutta lagia/connection erroreja yms tapahtuu vähemmän 300Mbit kortilla.