Tervehdys, Elikkäs otsikon mukainen setti olisi hankintalistalla. Itse en osaa löytää yhteensopivia komponentteja, enkä tiedä nykynäytöistä, hiiristä tai näppäimistöistä yhtään mitään, joten pyydän apua foorumin koneneroilta. Sen verran pitkään on tullut pyörittyä kannettavien kanssa. Käyttöjärjestelmäksi voi ilmeisesti hankkia Windows 7:n ilmaiseksi ja sitten rekisteröidä sen, kun se oikeasti julkaistaan, vai? Toivottavasti osaatte kehitellä jonkun hyvän setin. kaaslo
Itekkään en noista komponenteista tajua mitään, mutta voin ehdottaa näytön, hiiren ja näppäimistön. Verkkokauppa.comista nämä siis >> Hiiri : Roccat Kone gaming mouse Aivan mahtava kun saa ne värit päättää hiireen ja varmaan istuukin käteen hyvin. Muistaakseni se tehtii Logitech mx518 pohjalta. Näyttö : Acer X243HQBD 24'' Full HD Iso näyttö, hyvä elokuvien katseluun ja pelaamiseen. Full HD btw. Hiirimatto : Roccat Sense Glacier Blue hiirimatto Aattelin jos tarvisit hiirimattookin. Näppäimistö : 1.Roccat Valo 2. Logitech G15
Yritin rakennella itse paketin, mahtaako olla toimiva? Cooleri: Noctua NH-U12P Prossu: Intel Core i7-860 Box 8192Kb, LGA1156 DVD: Samsung DVD+-RW DL 22x, IDE, musta, bulk kovalevy: WD Cavier Black 1TB, WD7501AALS Emolevy: Asus P7P55D Deluxe, LGA1156, P55, DDR3, Crossfire X & SLI, ATX (Uutuus! Varastossa!) Muisti: 2 x Corsair 4GB DDR3 1600MHZ KIT XMS3 DHS Koppa: NZXT ATX kotelo, Lexa Blueline Edition Poweri: Enermax 525W Modu82+ ATX-virtalähde, 82+ ready, Cable Management Näytönohjain: Ati Radeon HD4890 Super OC, 1GB GDDR5, PCI-E, 2x DVI Hiiri: Roccat Kone Gaming Mouse Näppäimistö: Roccat Valo Hiirimatto: Roccat Sense Glacier Blue Näyttö: Acer X243HQBD 24" Full HD
Mikäli toi on Enermax:in poweri, niin aivan varmasti pärjäät tolla tossa kokoonpanossa. Kannattaa lukea niistä hieman arvosteluja. Itsellä on työkoneessa samanlainen, ja voin sanoa että enemmän siihen luotan kuin omaan Corsairiin. Vaikka Corsairitkin hyviä on. Hintakin jo antaa hieman osviittaa Enermaxista, tosin aina kallis ei ole tae laadusta, mutta Enermax on tuottanut about 25 vuotta virtalähteitä teollisuuden käyttöön, eli eivät ne aivan kuraakaan voi olla, mikäli isot firmat käyttävät niitä päätteissään. Siis uskallan suositella luottavaisin mielin tuota poweria tuohon kokoonpanoon, pienempiä ja heikkolaatuisempiakin olen nähnyt täälläkin suositeltavan.
Kiitos tiedosta. Semmoista vielä, että kumpi näistä on parempi vaihtoehto tähän pakettiin. Intel Core i7 920 2.66GHz LGA1366 BOXED Intel Core i7 860, 2.80Ghz, LGA1156, 8MB, Boxed Ja mikä Windows Vista tähän kannattaa hankkia. Onko Vista Home Premium 64b oikea valinta? Kuten varmaankin olette huomanneet, olen todellakin amatööri...
Ton hintasella kokoonpanolla ainakin itse odottelisin noita atin uusia näytönohjaimia. Ensi "vaikutelmaltaan" paljon tehokkaampia kuin nykyiset very high-end kortit.