Moi, tarkoituksena olisi hommata siis pelaamiskäyttöön tietokone. Mitään muuta ei tarvita, näyttö ja muut oheislaitteet (hiiri, näppäimistö ja äänilaitteet). Käyttis löytyy myös omasta takaa. Budjettina olisi n. 1000€. Mielummin ehkä vähän alakanttiin kuin ylöspäin. Tarkoituksena olisi siis hommata kyseinen kone lähinnä WoW:in ja SC2 pelaamiseen. Lisäksi sen pitäisi olla tarpeeksi tehokas, että pystyy nauhoittamaan videoita (esim. Frapsilla) ja editoimaan niitä. Ajattelin tilaavani koneen koottuna itse valitsemista osista. En osaa itse koota tietokonetta, joten se pitäisi kanssa saada ammattilaisen tekemänä. Kiitos näin etukäteen jos osaatte auttaa
Kone Pelailu sujuu hyvin. Editointia varten otin 8g muistia ei lopu kesken ^^ Setti on myös keskitasoa hiljaisempi. Kasaus mukaan 25€ Silentrig
Juu, mutta menis 50€ yli budjetin, paitsi jos repäsee 50€ halvemman kopan se tekisi tasan 1000€ luultavasti ^^ Katotaan mitä ostaja sanoo
En tiiä tuleeko liian myöhässä, mutta itse vaihtaisin tuon 6870-näytönohjaimen 6970-malliseen, voit vaikka kotelon vaihtaa Antec 300 http://www.silentrig.com/product/328/antec-three-hundred jos haluat sen n. 1000e budjetin , tulee ainakin pelitehoa lisää , mutta jos tuo riitää niin tuollakin pärjää ihan hyvin