Moi! Olen siis hankkimassa uutta pelikonetta, ja haluaisin vähän palautetta. Miltä tämmöinen kone kuulostaa? Kotelo: Bitfenix Colossus Window (Musta/Punainen) Näytönohjain: Asus AMD Radeon HD7870 Prosessori: Ivy Bridge i5-3570K Emolevy: Asus P8Z77-V LX2, LGA1155, Intel Z77, DDR3, ATX Virtalähde: 550W Core Edition ATX-virtalähde, 80+Bronze Kovalevy: Systemstore 2TB-kovalevy Polttava BluRay-asema: LG Polttava BluRay-asema Muistikammat: HyperX 2x4GB, DDR3 1333MHz, CL9 Miltä kuulostaa? Tarvitsenko esim. jotain SATA-150-kaapeleita kaiken kiinni kytkemiseen? Ja mitä osia vaihtaisit itse tilalle/pois?
Ite ottasin halvemma kotelo ja paremma näytönohjaimen. Esim: Ja SSD kans mukana. E: Mihi tarvisit 2Tb? Itsellä on n. 1.4Tb yhteensä varastotilaa ja tästä on käytös vähä yli 200 gigaa.
Mikä kovalevy tuo on? Hidasta varastolevyä (5600-5900 rpm) en laittaisi käyttislevyksi. Polttavaa blu-rayta miettisin myös. Jos ei ihan pakollinen ole, niin sillä rahalla saa jo reilusti tehokkaamman näyttiksen tai SSD:n.
nyt kinosti Mutta ottasin tonimanin paketin itse. Mutta jos budjetti venyy niin ota vaan mieluinen kotelo ja blu ray jos siltä tuntuu =) jos 1000 raja niin tonimanin paketti hyvä