Siis juu. Uusi kone pitäs kasata ja saada se pöhiseen ennen joulua. Oon pudonnu vähän kelkasta uusien prossien ja lautojen suhteen joten apu olis tervetullutta. Katselinkin täältä valmiita kokoonpanoehdotuksia mut itsellä kun on jo nuo näyttis ja poweri niin ajattelin vielä varmitella niihin sopivaa kokonaisuutta. Budjetti: n. 1000€ Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: On jo (Win 8) Käyttötarkoitus: Pelailu - BF3,MW ym. Aiotko kellottaa?: Jos tarvetta Mitä on jo valmiina?: Näyttö, näyttis (MSI TwinFrozr III 1GD5), poweri (Corsair TX650 V2) Ostettavat oheislaitteet: Näppäimistö, hiiri, koppa Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): DVD-RW Koneen koko(ATX/mATX/mITX): ATX Muuta huomioitavaa: - Koneen tulisi olla hiljainen tai ainakin säädettävissä hilaiseksi silloin kun ei pelikäytössä. En tosin tiedä onko toi nykyinen poweri hilainen kun ei ole ollu mulla missään kiinni. Eikä kyl tietoo tuosta näyttiksestäkään. Siinäkin kuitenkin näyttää olevan kaksi tuuletinta jotka kai jotain ääntä pitää nekin. - prossuksi Intel - Ssd kovalevy käyttöjärjestelmää varten - 1Tb varastokovo - Muistia 8-16? - Wlan kyllä - Komponentit sellaiset että ne yhteensopivat noiden olemassa olevien näyttiksen ja powerin kanssa. Ne mielellään säästäisin kun tuossa pöydällä joutilaana lojuvat. - Olis myös mukava jos seuraava koneen päivitys hoituis vaikka vain tuon näyttiksen vaihdolla. Kiitos
Kauppana Jimms, kotelo on hiljainen, sekä tilava. Yhteensopivat komponentit on ton sun valmiiks olevie kanssa kyllä. Emolevy sopii kellotukseen ja prossujäähy myös jos aiot sitä tehä. 256gb ssd. 1tb varasto. Toi MSI twinfrozr III on samaa tasoa ASUS directcu jäähyn kanssa eli suht hiljainen. Seuraava koneen päivitys hoituu helposti pelkällä näyttiksen vaiholla, et kyllä kertonut mikä näytönohjain sulla valmiina.