Pelikone n.1200

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by amnb, Sep 18, 2010.

1. amnb

amnb Member

Trophy Points:
    11
    Tälläistä konetta olen ajatellut hankkia:
    http://img440.imageshack.us/i/57675599.png/
    Mielipiteitä? Eli paketin tulee sisältää kone, windows, näyttö, näppäimistö ja hiiri. Hinta ei saisi tuosta ainakaan yhtään nousta. Kone tulisi siis lähinnä peli käyttöön.

Valtavat kiitokset vastauksista jo etukäteen tähän varmaan 1000:een samanlaiseen ketjuun :), mutta haluan kuitenkin olla varma, että tulee hankittua hinta-laatusuhteella hyvä kone, kun ei kuitenkaan ole pikku summista kyse.

2. Pc_P

Pc_P Regular member

Trophy Points:
    48
    Koneen osat ovat ainakin loistavat itse omistan lähes saman setin paitsi minulla on parempi virtalähde, mutta tuo on hyvä

3. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    Äärettömän loistava setti, koska en vaihtais siitä kun yhden osan:

http://www.jimmspc-store.fi/tuote/M4A87TD/USB3?t=false

Tuo emolevyksi. On halvempi, tuossa itse laittamassasi on vain CrossFire-ominaisuus, jolla et nVidian kortilla tee mitään. Ja muutenkin se taitaa olla niin hidas se toinen linja tuossa, ettei ole viisasta. Kaikin muin puolin aivan sama emolevy.

4. Daword

Daword Regular member

Trophy Points:
    48
    Miksi 64bit win? keskimäärisesti ainakin on ollut hurjasti ongelmia enempi 64bit varsinkin peli käytössä ja ohjelmistoissa.

näytöks kantsis hankkii ehkäpä 24" benQ vähän kalliimpi mut on se vähän isompikin :D Ei Lg huono oo, itekki pelailen lg paneelilla

5. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    No kenties sen takia, että 32-bittinen Windows tukee vain reilu 3GB muistia. Tuossa on 4GB ja luultavasti jossain vaiheessa 8GB, joten 64 on ainoa vaihtoehto. Lisäksi ainoa peli, jossa mulla on tullut ongelmia kuusnelosbittisen kanssa, on Hogs Of War, vuoden 1998 huippupeli. Enpä vannois että vuoden 2002 jälkeen on tehty pelejä jotka ei 64-bittisellä Windowsilla toimi.

Takaisin koulun penkille siitä ;)

6. BPVest

BPVest Senior member

Trophy Points:
    173
    Assassins Creed vaikka. Tais siihenki kyl tulla lopulta patsi.

7. JustGamer

JustGamer Regular member

Trophy Points:
    46
    No okei, toki niitä on. Ja sitten on niitä, jotka eivät toimi Windows Vistalla / seiskalla lainkaan (BIA: Earned In Blood). Mutta kuitenkin rajaton muisti takaa sen, että kone toimii peruskäytössä vielä kymmeniä vuosia, joten muutaman pelin toimimattomuus ei paljoa paina.

Varsinkaan kun parillakympillä saa xp 32-bit dual-boottiin, jolloin toimii taas kaikki (ja vielä vitosen kun panostaa saa ysivitosen jolloin toimii vielä enemmän kaikki jne.).

8. Zo3L

Zo3L Regular member

Trophy Points:
    26
    Hyvä setti on, paitsi hiiri. :DD
    Logitechin MX518 kehiin -->

9. masasd

masasd Regular member

Trophy Points:
    26
    Kaveri sano et toi logitech(en oo varma onko se just toi) on huono, koska napit löystyy käytettäessä.

Share This Page