Eli pitäis uutta konetta hankkia ja budjetti on se 1000-1300 euroa. Käyttis, optinen asema ja virtalähde (Corsair 650HX) löytyy. Kasaan itse. Kone tulee pelaamista ja tietotekniikan opiskelua varten. Näyttöjä on 2x 1920x1080 mutta tuskin tulen pelaamaan kahdella näytöllä, typerää kun sauma tulee väliin . Tällaista settiä olin ajatellut, onko ehdotuksia/paranneltavaa? Otan kritiikin mielellään vastaan. Niin ja tuli vielä mieleen että kannattaako tässä vaiheessa edes hankkia näitä, vai onko bulldozerien yms. next gen osien odottelu kannattavampaa kun hinnat tippuu. Ihan järkyttävä kiire ei ole. Tuo XL kotelo on sen takia että iso on kaunista, eikä tule ainakaan tilanpuutetta. Kannattaisiko vaihtaa prossu 2600k? Kaikki hokee ettei eroa huomaa mutta on se kuitenkin tykimpi, teen kuitenkin muutakin kuin pelkkää pelaamista.
Aika hyvän paketin väsäsit. Hinnat tuskin laskee kovin paljoo vaikka Bulldozer oikeesti saatais myyntiin saakka. Tällä hetkellä emojen hinnat on kyl aika korkeella, siinä vois odottaa vähän aikaa. Tai sit ne nousee lisää. 100 eurolla en ite panostais 2600K:n.
Eipä tossa tosiaan korjattaa juuri ole. Ainoastaan tuon jäähyn kohdalla voi miettiä halvempaakin vaihtoehtoa, sillä Sandyt kyllä kellottuvat ja pysyvät viileinä Mugen 3:lla tai Corator DS:llä.
Kiitos vastauksista Joo totta puhut BPVest, 50% lisää hintaa on kyllä vähän turha maksaa tosta 2600k:sta. Axu_: oon Noctua fanboy (heh heh) edit: Axu_: Syön sanani oikein pippurilla höystettynä. Tutkin asiaa ja noctuan tuulettimet on 3-pinnisiä eikä siis pwm-ohjattuja. Ei taida Asus P8P67 Pro pysty säätelemään volteilla. Paketti meni tilaukseen Corator DS coolerilla. Sama laatu valmistaja kuin noctualla kuitenkin.
Hmm.. pienen googletuksen jälkeen tajusin että tuohon Asus P8P67 Pro:hon mahtuu kaksi noita Asuksen kolme slottia syöviä CU II 6970:siä. Tämä siis hyvä tulevaisuutta ajatellen, jos innostun (ja rikastun) tarpeeksi, voin laittaa Crossfireä ja kolmen näytön Eyefinityä tulille. Tuohon pitää myös siis hankkia DisplayPortin omaava näyttö tai normi näyttö ja aktiivinen DP adapteri joka kustantaa joku 100e. Lisähintaa tälle setille tulee joku 600e siis. AMD Radeonillahan on myös jotain 3D viritelmiä kasassa. 3 näyttöä ja 3D.... FPS:ää tuo ainakin syö. Mahdollisuudet ovat rajattomat