Morjesta! Tässä oon miettinyt jo puol vuotta kokoonpanoa pelaamiseen, editointiin, photshoppailuun jne. ja tässä ois mun ehdotukseni Yhteensä 990,60e Oisko tosta mihinkään mitä pitää ja kannattaa vaihtaa? Toi tulis olee mulla aika kauan (joku 5v) jonka aikana varmaan päivittelen sitä mukaa kun on tarpeellista.
Tost prossujäähäri: http://www.silentrig.com/product/1083/scythe-mugen-3 Menee hiukan yli 1000e, mutta jos ei raaski mennä yhtään niin näytönohjainta pienemmäksi.
En ihan usko että tarviin 8 gigaa ramia ja mtien toi 6950 eroo mun 6950? Toi poweri olis kyl varmaa hyvä olla toi minkä laitoit ja onko asrockin levy parempi kuin MSI:in?
Nykysillä hinnoilla 8 gigaa ilman muuta. Siinä et muistien hinnat tuplaantuu ja enemmänki ei oikeesti oo mitään ihmeellistä.
Jos Tuon Bitfenix Shinobi core -kotelon meinaat ottaa niin pakettiin tulisi lisätä tuulettimia ainakin muutama sillä tuossa core-versiossahan ei tule yhtäkään mukana. Ja siinä ei tainnut olla valmiiksi myöskään tota logoa edessä ja niitä ihme mesh nauhoja molemmin sivuin (mitä nyt ovatkaan).