Elikkä oon tässä miettinyt ostoa kahden käytetyn tietokoneen välillä. Nyt kysyisin teiltä enemmän tietäviltä mielipidettä; kumman itse valitsisitte ja miksi? Vaihtoehto 1: Emolevy: Asus M2N-E SLI Prosessori: Amd Athlon 64 X2 5200+, 2,7GHz:n tuplaydinsuoritin (takuuta 19.10.2012 asti) Keskusmuisti: 2x1GB Buffalo DDR2 667MHz Kovalevy: Seagate Barracuda 500GB Sata2 Näytönohjain: Asus Radeon HD4850 TOP 512MB GDDR3 256-bit Virtalähde: Deltaco Huntkey 430W Polttava DVD-asema. Etupaneelista löytyy kaksi USB-porttia. Jäähdytyksestä huolehtivat 120 mm:n sinisin ledein varustettu tuuletin edessä ja 80 mm:n tuulettimet kyljessä ja takana. Koneelle on asennettuna ja aktivoituna suomenkielinen Windows XP Home Edition -käyttöjärjestelmä kaikkine ajureineen ja uusimpine päivityksineen. Kone on siten heti käyttövalmis ilman työläitä asennuksia. Hintaa tälle konellee löytyy 260€ ja myyjä antaa koneelle viikon takuun. Vaihtoehto 2: prosessori: Intel core 2 duo E8400 3GHz muisti: 4gb 800Mhz dd2 näytönohjain: Nvidia Geforce 8800gts 512 kotelo: Antec Sonata II (kotelon etuluukun toinen sarana murtunut mutta luukku pysyy kyllä kiinni) emolevy: Abit ip-35e virtalähde: 500 W kirjoittava dvd asema kiintolevy: 200gb 7200 rpm Kone on kaksi vuotta vanha ja hintaa löytyy 250€ Siitä sitten vaan mielipiteitä kertomaan!
osta tuo kakkos vaiho ehto. Huomattavasti parempaa ja tehokkaampaa rautaa. Mutta itse ostaisin uutena kyllä ja nipistäisin osissa sitten.
Ykköskoneessa on surkee pommipoweri. Kakkoskoneessa pommivarmasti hajoova poweri. Kumpiki roskaa ellet vaihda poweria. Noista kahesta ehkä kakkoskone vaikka kovo onki surkeen pieni.
En nyt mitään super konetta olekkaan etsimässä, kakkoskoneeksi lähinnä. Kunhan pyörittää CODit sun muut
Ja jos uuden kasaisi osista, niin paljonko tulis maksamaan suunnillen samantehoinen kone, kyseiset vaihtoehdot?
Entäs mitäs tälläsesta sanotte? Emo: Asus P5K Socket 775 kanta Prossu: Core 2 Duo E8400, 3Ghz, Näyttis: Sapphire Radeon HD4850, Pci- Express, 1Gb GDDR3, Kovalevy: Western Digital Caviar Blue 500gb, Uusi, juuri ostettu, Poweri: Be Quiet 550W, BQT-E5, Ram-Muisti: Corsair DDR2 Extreme 800Mhz, 2Gb DVD/RW-polttava asema, Uusi: LG Supermulti Jäähyt: Iso ja Hiljainen Zalmanin prossujäähy ledivalolla ja säädettävällä nopeudella+Noctua hiljainen tuuletin +Nexus hiljainen tuuletin Siisti musta ATX-Kotelo Edessä muistikorttipaikat ja Usb väylät. hintaa 320e tai amd phenom 8650 x3 2,3ghz emo asus m3n78-vm muistit 4x1gb 1066mhz hyperx kovot 160gb + 500gb virtalähde cft-560-A12s 560w näytönohjain hd2600 pro sonic 256mb vaihdetulla jäähdytyksellä. polttava dvd,muistikortin lukija, lämpötilan näyttö+säädin. hintaa 340e
Tuo 1. vaihtoehto näyttäis hinnaltaan minun silmääni ihan ok:lta. Poweri tosin ei ole kaikista parhaimmasta päästä.