Hej! Olen koittanut kasata konetta Multitronicista seuraamalla aikaisempia viestiketjuja. Emolevy vielä puuttuisi, enkä osaa sitä valita, nämä osat kun vähän vaihtelee joka ketjussa. Voisko joku siis ehdottaa tähän pakettiin hinta/laatu- suhteeltaan hyvän emolevyn (en tarvitse esimerkiksi CrossFire ominaisuutta): CLUB 3D HD 4870 PCI-E 1GB GDDR-5 OC AMD PHENOM II X4 940 3GHZ AM2+ 8MB ANTEC THREE-HUNDRED CASE NO PSU BLACK CORSAIR PSU 400W 12CM ATX12V2.2 80+ 2x2GB 800MHZ DDR2 NON-ECC CL6 DIMM WD CAVIAR BLACK 500GB SATA2 7200RPM 32MB LG DVDRW 22X SATA BLACK BULK NERO LS. Itse en yhteensopivuuksista juuri mitään tiedä, joten olisin kiitollinen jos joku vilkaisisi myös, että tämmöinen kone on mahdollinen? Myös parempia osia saa kernaasti ehdottaa, hinta ei saisi kuitenkaan nousta! Kiitän, EDIT: Sen verran voisin vielä tarkentaa, että koneella pitäisi pelata nykyisiä pelejä ja katsella HD leffoja 23" näytöltä.
Joo kiitokset vastauksesta. Multitronicin sivuilta löytyi ASUS M3A78-EM emolevy, joka ilmeisesti on siis tuo sinun ehdottamasi ensimmäinen vaihtoehto. Laitetaampa siis tämmöinen paketti tilaukseen, ellei ole huomauttamista komponenteista. Cheers! EDIT: Tämän emon kohdalla lukee "4kpl DDR2 1066MHz" joten eikö ainakin muistit menisi vaihtoon jos otan tämän lankun?
Ahaa, no selvä. Vertailin nuita hintoja ja tuo M3A78-EM näytti hyvältä hintaansa nähden, enköhän minä sen tilaa. Kiitti vastanneille!
Vielä sen verran pitää olla häiriöksi, että kysyisin onko tuolle Corsairin 400W virtalähteelle mitään hyvää vaihtoehtoa, koska sitä näyttää tulevan Multitronicin varastoon vasta 10.8? Semmosta mikä passaa tuohon Antecin 300 koteloon. Ihan tulevaisuutta ajatellen, mikä Corsairin virtalähde riittäisi pyörittämään kahta 4870, jos ottaisin samantien semmosen?
Sorry nämä tuplapostaukset, mutta passaako tämä virtalähde tuohon Antec three hundred koteloon ja riittääkö muutenkin kokoonpanolle? CHIEFTEC PSU 400W 14CM ATX12V2.3 80+ En viitsisi odotella sitä Corsairin virtalähdettä. Kiitos viitseliäille