Eihän sillä huippukonetta synny, mutta tällä lähdetään liikkeelle. Jonkinnäköstä pakettia pitäis saada aikaan, itse olen näiden kanssa aika avuton. Osat mielellään yhdestä paikasta Suomesta valmiiksi koottuna. Alustavasti: Max 500Gt kovo, turha maksaa enempää jos ei tarvi. 4-6Gt RAM. Ihmeellisiä levyasemia ei tarvi (en aio poltella yms). NVIDIAN näyttikset todettu hyviksi, toki muutkin käy. Suoritin jotai 2-4 GHz, empä minä näistä tarkkaan tiedä. Kiitos jo etukäteen. PS: Kokoaminen lapstoressa tais olla huomattavasti jimmssiä edullismpi, jos osat saisi sieltä hyvä olisi
Jos käyttis täytyy saada vielä mukaan, niin menee jo aika vaikeaksi. Mutta ilman käyttistä niin uskoisin että tällaista voi vielä ihan täysin pelikoneeksi kutsua. Äänekäs se voi olla kun on AMD:n vakiocoolerilla. Muutama kymppi lisää niin irtoaisi hiljaisempi cooleri.
Kiitos todella nopeasta ja asiallisesta avusta. Jos 600e sijotan, varmaan saan siihen sen käyttiksenkin+postikulut.
600€ ei aivan taida riittää käyttikseen + posteihin. Win7 on Lapstoressa muistaakseni 114€, eli hieman kalliimpi kuin vaikka Silent rigillä tai Verkkokaupassa. Jos voit itsepaikan päältä hakea Verkkokaupasta tai Silent rigiltä Tampereelta niin siinä hieman säästää. Jos tilaat vaikka Silentiltä, niin kaiketi tuo käyttis menee tyyliin muutaman euron posteilla, eli tulisi näinkin halvemmaksi. En oikein usko että tuosta paketista voi enää järkevästi paljoakaan tinkiä. Ehkä joku näytönohjain tarjous voisi auttaa. Tai sitten emon tietysti saisi montakin kymppiä halvemmalla, mutta tuo 87€:n emo sisältää nykyaikaiset ominaisuudet ja syö tulevia AM3+ prossuja, joten sen takia en siitä itse tinkisi.
Hakeminen tuskin onnistuu Tampereelta asti. Kyllä minä sen käyttiksen saan hommattua, kuhan tuo itse kone lähtee kaikkine maksuineen alle 600e. Kiitos sinulle, tästä oli apua.