Eli uuden koneen kasaus olisi ensimmäistä kertaa edessä. Koneella pitäis pystyy pelaamaan uusimpia pelejä. Tälläsii osii olin miettiny: DVD±RW, SH-S223L/BEBE, 22x, SATA, Musta, Bulk, Samsung 890GX Extreme3, AM3, 890GX, DDR3, HD 4290, SATA3, USB3.0, AsRock 1TB SpinPoint F3, Samsung Define R2 Black Pearl ATX-kotelo Fractal Desing 2x2GB, DDR3 1333MHz, CL8 A-Data Ati Radeon HD 5970 OC, Sapphire Phenom II X6 1055T, AM3, 2.8GHz, AMD 650W GX, ATX-virtalähde, 80Plus, CoolerMaster Sopivatko kaikki osat yhteen ja pitäisikö joku vaihtaa halvempaan tai parempaan? Käykä toi kotelo kun kuvauksessa sanotaan näyttiksen enimmäis pituudeks 290mm ja 5970 on 310mm? Ylimääräisiä tuulettimia/parempaa prosessorijäähdytintä ei kai tarvii, koska en ole ylikellottamassa ainankaan vielä eikä melu haittaa juurikaan. Virtalähde ei ole mitenkään huippu, mutta ajaa kai asiansa. Oon tilaamassa kaikki osat jimmsist.
Jaa-a, itse en uskaltaisi laittaa tuota virtalähdettä koneeseeni. Tässä testi kyseenomaisen powerin laadusta. Hirveätä rippeliä, eikä hyötysuhde ole lähelläkään edes 80+ Standardia, saati sitten Jimmssin tuotetiedoissa olevaa 85 %. Tässä on "Summary" kohdasta oleva kappale: "Coolermaster has a decent 600 watt unit here. The unit does pretty well for stability and efficiency, doesn't get very loud, and... what? It's a 750 watt unit? Facepalm."