Elikkäs, tarkoitus olisi siis löytää "pelikone" max. 1200 €:lla halvemmallakin toki kelpaa. Itse en tästä rautapuolesta tajua juurikaan mitään, joten toivoisin, että joku täältä voisi vähän auttaa (tai vähän enemmän xD). Ajatuksena olisi jonkinlainen AMD Phenom ja jos mahdollista niin nvidian kortti. Perus 4-x g ram ja n.500gt kovalevy olisi riittämiin. Näyttöä, hiirtä, kauittimia, näppistä ei tarvitse. Jos uudet näppiksen ja hiiren haluan niin osaan katsoa itse (ehkä), mutta jos välttämättä haluaa mainostaa jotain hyvää valintaa niin antaa tulla vaan Vanha näyttö, uskoisin että kelpaa:http://fin.afterdawn.com/laitteet/laitteen_tiedot.cfm/847/lg_l194wt-sf Joten eikun vaan ehdotuksia, kiitän jo näin etukäteen kaikkia jotka näkevät vaivaa vapaaehtoisesti tämän eteen.
Tarkoituksena oli tässä tänä iltana jonkinlainen lista kattoo osia ja sitten huomenna Jimm'siin pällistelemään ja juttelemaan mukavia myyjille ja ehkä jokinlainen kone sieltä tilattua. Itse en osaa tosta arvioida, mutta varmaankin on ihan hyvä, jos tähän nyt vielä joku vahvistelisi niin vieläkin parempi. En väitä ettetkö osaisi asiaasi, mutta ei ole hyvä ostaa sikaa säkissä Niin ja kiitos!
Mitenkäs vastaavanlainen Core i7 ja Radeonin kortilla? Siinähän sitten pitäs jokin toinen emo kattoo... Ja saisko tohon viel jotain parannuksia, jos siihen 1300 nostas budjetin? Tai tokihan aina lisãã maksamalla saisi lisää tehoa, mutta saisko tohon lisää potkua pikkusummalla?
Tässä olisi halvimmillaan tehokkaampi kokoonpano: Näytönohjaimen jos ottaa vielä tehokkaamman niin hinta nousee 200-250e mutta sen voi päivittää myöhemminkin.
Tietääkseni ei tarvitse ottaa tuota käyttiksen asennusta jos tilaa koneen myös kaupasta, ne asentaa OEM ohjelmistot siihen ton kasauksen yht. M I right?
Jimms pc-storessa ei ainakaan asenna käyttistä(OEM) koneen kasauksen yhteydessä vaikka sen ostaisikin.Täytyy maksaa se erikseen.
Voi olla et neuvottelemalla saa mut näin lukee: http://www.jimmspc-store.fi/tuote/JIMMS-ASENNUS?t=false
No se tulee kotiin levykkeellä ja saat itse asentaa sen. Näin minäkin tein.Tilasin OEM käyttiksen ja asensin itse sen. Kaikki vain luulevat et OEM-käyttistä pystyy pelkästään ostamaan tietokoneen valmistajat/ohjelmoijat mut kyllä niitä myydään kaikille kuluttajille.
Ihan varmasti toimii.Korkeintaan prossulle kelloja lisää kahdenvuoden päästä ja uusi näytönohjain.Näytönohjaimet uudistuu niin nopeasti et ihan uusinta ei kannata hankkia.Pelit ei pysy niiden kehityksessä mukana.
Okei kiitti,tossa onkin noi kasaus hommatkin valmiina kun ite oon peukalo keskellä kämmentä näissä hommissa.
Juu noilla se tulee täysin käyttövalmiina kotiin.Pistoke vain seinään. Jos budjetissasi on yhtään varoja niin ota emolevystä V2 malli.Mut jos ei niin tuollakin pärjää. Erona: ASUS TurboV ylikellotus ja EPU-virransäästöominaisuus V2:ssa.
Pystyykös sen sitten hakee myös sieltä Helsingistä? Jos menee sinne ja sanoo nää osat että tämmösen tartteis?
Eiköhän sielläkin ole se kasauspalvelu.Soita vaikka sinne ennen kuin lähdet kotoa. Voit tilata netistäkin ja lisätä tilaukseen et nouto helsingistä.Ilmoittavat sitten kun on noudettavissa.
Toimiikos nuo uudet pelit High tasolla sitten,kun nyt pitkästä aikaa Ostamassa uutta konetta ja pitäs toimii taas vähän aikaan?