Terve, Nyt olis taas se seinämä tullut vastaan, että uudemmat pelit ei pyöri hyvin edes pienimmillä asetuksilla ja on aika rakentaa uus kone. Budjetti olisi max 1300?(sisältää Win7 ja 1920x1080 näytön) ja tulisi pyörittää mm. BF3 ja Skyrim täysillä asetuksilla. Lainattu toisesta keskustelusta. Tuota GTX 560 Ti, Core i5 2500K ja 2x4GB DDR3 1333MHz olen itse katsellut, mutta riittääkö sekään? Pahoittelen sekavaa kirjoitusasua.
Tällä ilmeisesti luulisi sitten pärjäävän, eikös? Ja onhan nuo kaikki osat sitten yhteensopivia? Mietin, että pitäisikö tuo virtalähde vaihtaa 650W vai pärjääkö tuolla? Ja onkohan tuo tuo Asuksen VE228T kovinkaan hyvä peli näytöksi?
oi42.tinypic.com/124hp1t.jpg Imageshack matalana, enkä uutena käyttäjänä voi lisätä linkkejä.. Tämä lie perusmallin kotelo? Ja otinhan nyt sitten oikeanlaisia tuulettimia?
Voi kyllä mennä näytönohjaimen kanssa aika tiukil johdot ton kotelon kanssa. Tuo näytönohjain on 286mm pitkä ja kotelo tukee max 290. Eli kiintolevytelineiden ja näytönohjaimen välii jää 0,4mm.
www.jimms.fi/tuote/0761345-82000-4 Antec P280: 129? Maksimi näytönohjaimen koko: 330mm Tuohon sitten ainakin mahtuu. Hieman kyllä riipaisee sydämessä maksaa pelkästä kotelosta tuon verran, mutta eipä sille sit kai mitään voi. Onko nuo full-tornikotelot ainoita joihinka tuo näytönohjain sitten voi mahtua vai saisiko ne midi-tornikoteloonkin? E: Tuossa Shinobissa mikä minulla oli aikaisemmin ostoslistalla on maksimi näytönohjaimen koko 320mm. Eikös minun kannattaisi se ostaa kun on kerta halvempikin, vai onko siinä sitten joku muu mikä ei välttämättä mahdu?
www.bit-tech.net/hardware/cases/2011/08/05/bitfenix-shinobi-review/1 Niin tuolla ainakin lukee, mut en sit tiedä kuinka varmaa tietoo tuo on.