Pelikonetta minäkin hankkimassa..

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by WNB, Jul 26, 2011.

1. WNB

WNB Member

Trophy Points:
    16
    Läppärin näytönohjaimen hajottua päätin siirtyä pöytäkoneeseen, ja suhteellisen halpaan semmoiseen. Budjetti olisi noin 500-750 KOKO paketista, näyttö + käyttis ym mukaanlukien. (Ainoastaan hiiri löytyy jo)

Kunhan pyörittää ainakin vanhat klassikot kuten Oblivion parhaalla grafiikalla ja joitakin vähän uudempia pelejäkin riittävällä silmäruokalla.

En ole ylikellottamassa, tehdasasetuksilla mennään (jos sillä on jotain väliä komponenttien valittaessa)

Ja varsin hiljainen pitäisi olla sekä suhteellisen pieni. Jostain syystä tämän mallinen ulkonäkö kiinnostaisi minua: gigantti.fi/product/tietokoneet/poytatietokoneet/PRESCQ1040SCM/compaq-cq1040sc-poytatietokone-ja-19-naytto että olisiko mahdollista saada joku sen mallinen kotelo?

Kiintolevy ei todellakaan tarvitsisi olla mitenkään iso, mutta 1TB on kai silti pienin mitä kannattaa ostaa nykyään?

Olen varsin tietämätön tämmöisistä tietotekniikan asioista, kuten on varmasti huomattukin, joten arvoistaisin kaiken mahdollisen avun!

Kiitoksia jo etukäteen

2. Joopaa

Joopaa Guest

Last edited by a moderator: Jul 26, 2011
  3. Hex4

Hex4 Member

Trophy Points:
    16
    Tuosta hiiri pois koska oli jo --> 40€ parempaan näytönohjaimeen.

4. leinmi

leinmi Active member

Trophy Points:
    66
    tarviitko koneelle kasauksen vai kasaatko koneen itse.

Share This Page