Juu, eli olen hankkimassa pelikonetta tuolla 800€ budjetilla. Kone tulisi pääosin wow:n, CoD MW 1&2:n pelailuun. Ite oon suunnillee tälläistä pakettia katellu, onko tuossa paketissa nyt kaikki tarvittava ja toimiiko osat toistensa kanssa? Kaverin kanssa kokoon tuon ja on jo käyttöjärjestelmä eli sitä en tarvitse. Voi tietenkin ehdotella eri paketteja ja parannus ehdotuksia nykyiseen pakettiin.
Mie oon tilaamassa tällä viikolla lähes samanlaisen paketin. Taitaa vaan muistit ja kotelo olla erillainen. Ainakin miun paketista on sanottu että mw2 pyörii hyvin joten eiköhän tuollakin
Juu, tein itse pieniä muutoksia pakettiin joka näyttää nyt tältä http://www.aijaa.com/v.php?i=5639618.jpg Kaipais vähä muidenki mielipiteitä paketista ja parannus vaihtoehdoista.
Itse tilasin kokoonpanon jossa saman näyttiksen valmistaja oli kuitenkin Club 3D, Kingstonin muistit, Antec 300 koppa ja 450w virtalähde...
Ei vielä, jimmsistä viikonloppuna tuli tilattua ja kasauskin sielä niin ei hetkeen vielä taida näkyä mutta sitkun tulee voin vähä kertoa kokemuksia