Tartteisin vähän apua kun olen tilaamassa uutta tietokonetta Mikromafialta (www.mikromafia.fi). Hinta olisi korkeintaan jotain 850e ja koneen pitäisi pyörittää kunnon pelejä kuten crysis , far cry 2, fall out 3 ja muita fps pelejä ja tietysti muitakin. Olen kiitollinen kaikista neuvoista mitä saan Eli oma suunnitelma olisi tälläinen: Kotelo: Nexus Clodius black Virtalähde: 650W Chieftec Cft-650-14 CS Emolevy: ASus P5Ql-pro intel P43 GBlan 7.1 audio Prosessori: Intel core 2 duoE8400 3.o Ghz 6Mb Boxed Muisti: 4Gt kingston DDR2 800mhz Cl5 Kiintolevy 640 gb wd caviar sata 2 7200RPM 16MB Optinen asema: Samsung 22x Dvd/RW dual layer Näytönohjain: Nvidia Geforce Gtx 260 Pci-e 896MB (Vai radeon hd 4890?) +Windows 7 home premium Kootkaa tuo paketti täällä: http://catalog.mikromafia.fi/catalog/build.php?systype=1&fsb=3&ccc_pics=true ja antakaa kaikkia mahdollisia vinkkejä.
Kauheeta paskaa tollanen kokooja. Eikä ole valittavissa edes uudempia kantoja kuten AM3/i5, jotain noit LGA775 settejä vain... Valitset itse osat luottelest ja laitat vaikka kasauksen matkaan ennemmin(onnistuu lähes kaikissa nettipuljuissa, Jimms, Lapstore, verkkokauppa jne.., tuosta Mikromafiasta en tiedä yhtään).