Pelikonetta ostamassa

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by Cattila, Dec 27, 2010.

1. Cattila

Cattila Member

Trophy Points:
    11
    Olen ostamassa uutta tietokonetta pelaamista ja nettisurffailua varten. Pelit, joiden pitäisi pyöriä ovat Civilization V, Fifa 11 ja Company of Heroes. Ostoslistalla on tietokoneen lisäksi myös käyttöjärjestelmä ja näyttö. Kokonaisuudessaan budjetti on n. 700-900€.

Olen katsellut muutamia paketteja netistä, koska en halua koota konetta itse. Miltä nämä vaikuttavat; kumpi on parempi? Onko parempia vaihtoehtoja samassa hintaluokassa?

http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=56_10&products_id=40329
    http://jimmspc-store.fi/tuote/JIMM-BG-460?t=false

Myös näyttösuosituksia otetaan vastaan. :)

2. squdagee

squdagee Regular member

Trophy Points:
    26
    ei nuita kannata ottaa ku niihin on laitettu "vähän" hintaa lisää.. samanlaisen paketin saisit yli 50e halvemmalla jos laittasit vaan tavarat ostoskoriin ja kasauksen.
    Edit: mitä muut on mieltä tästä(click) paketista? oisko tuohon käyttöön hyvä? /toimiiko setti?(kaveri kasasi, sanoi että toimii:)
    Edit2: sinun ei tarvitse itse kasata esim. tuota minun settiä koska siinä on kasaus laitettu mukaan.

Last edited: Dec 27, 2010
  3. Axu_

Axu_ Moderator Staff Member

Trophy Points:
    143
    squdageen paketti on muuten hyvä, mutta virtalähteeksi jotain muuta kuin Corsairin halpasarjaa. Lapstoressa ei oikein hyvää vaihtoehto löydy, joten vaihtaisin kauppaa vaikka Silent Rigiin ja poweriksi sieltä Corsairin 550W. Prossuksi 1055T, jos vaan se kolmisenkymppiä on joustovaraa.

Näyttöön en ota kantaa, ne eivät niin hyvin ole hallussa.

Cattila: Ota tuollainen paketti kasaamispalvelulla, niin saat parasta vastinetta rahoillesi.

Share This Page