täälähän näyttää olevan osaavaa porukkaa auttamaan mua koneen kanssa eli itellä vanha kone ja uutta tarvis ostaa, ostin juuri Call of Duty modern warfare 2:sen ja ei vanha kone enää jaksanu kunnolla pyöritellä, löysin sitten tämän paikan googlettamalla ja myös selasin vähä tuota Jimms pc tietokone kauppaa. tarvitsisin nyt sitten apua vähän hyvän pelikoneen ostoon vaikka sitten tuolta jimms:istä, budjetti on siinä 600-700e hujakoilla ja kasattuna saisi olla, paikan päälle sinne en pääse että posti hommiksi varmaan menee. oon itse suosinut amd prossuja ja nvidian näyttiksiä että jos niillä löytyisi tuohon hintaluokkaan jotain konepaketteja. ps. ja käyttiksenä sais olla windows 7, jos nostaa paketin hintaa nii täytyy vähän kärsiä Kiitoksia jo etukäteen.
kiitos mutta en kaivannut nyt mitään laskutoimitus oppituntia tähä väliin eli meinasitko kommentilla että ei buidjetti piisaa uuteen koneeseen vai? "ps. ja käyttiksenä sais olla windows 7, jos nostaa paketin hintaa nii täytyy vähän kärsiä " kuten ilmaisin nämä tuli vasta myöhemmin mieleen niin joutuu vähä sitte kaivamaan lompakkoa jos ei budjetti piisaa.
Onks jimmssis noi kallis toi kasaus..?? Jos on, nii tilaa lapstoresta, muutenkin saattaa olla halvemmat hinnat. Ja näitä viestiketjuja kannattaa hieman eka katsella, jos löytyisi niistä vastauksia, esim. http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-215/pelikonetta_550_eurolla_parasta_mita_rahalla_saa-827977/
Tossa olis 700 osat. Näyttis on Atilta, mutta voi helposti vaihtaa nvidiaan jos haluaa. Venyykö budjetti niin paljon, että tuohon päälle saa vielä kasauksen ja käyttiksen vai tingitäänkö osista? Itse kasaaminen on myös vaihtoehto ja neuvoja täältä saa taatusti. En ole kovin paljoa näitä kasaillut, haukkukaa joku jos on jotain vikaa/parannettavaa.
näyttää kyllä tosi hyvältä toi kone, ehkä vähä liianki hyvältä mutta onhan se hyvä olla sellanen kone ettei ny heti tarvi ruveta päivittelemään. eli tohon päälle 100e se käyttis jos itse yrittäis sitä kasata. jos tosta vois jostain tinkiä vielä vähän rahasta pois niin mistä? näyttiksen osalta on ollu aina nvidia mutta miksei radeonikin siinä pelaa ihan mukavasti.
Pienemmällä kovalevyllä säästää muutaman kympin, samoin prossussa jos vaihtaa esim. Phenom II X4 945:n. Sanotaan vielä, että kotelo, virtalähde ja DVD-asema ovat halvimmat, mutta kuitenkin vielä hyvät osta mitä kaupassa oli. Emolevy ja muistitkin ovat halvimmat DDR3:t.