Kone tulisi enimmäkseen pelikäyttöön. Esim: Crysistä ja gta iv:tä pitäisi pyörittää hyvillä asetuksilla (Eli high ja veryhigh luokkaa) Ja kannattaako enään hankkia 64bittistä vistaa? (Win 7 itseäni vähän arveluttaa kyllä...) Pari konetta jota olen ajatellut. Phenom II X4 940 Asus M4N78 Corsair 4Gt ddr2 800mhz LG 22X DVDRW Western Digital 500Gb Powercolor HD4870 1Gb Chieftec Green 500W Antec Three Hundred (win7, Win32 vai win64bit?) ja AMD Phenom II X4 940 BE Asus HD 4890 näyttis Asus M3A78-T emo Corsair HX520W virtalähde Kingston HyperX 1066MHz kit (2x2GB) Samsung Spinpoint F1 750Gb 32Mb LG polttava DVD Antec Three Hundred (Win7, Win32 vai Win64bit?) Ja ehotukset kelpaa. Ja siis olen hankkimassa vain keskusyksikköä. (Näyttö näppis ja hiiri on jo. Näyttö on Benqin 21 tuumanen ja hiiri (no hiiriä voi ehdottaa, koska tämä langaton ei ole kauhean hyvä pelikäytössä,ja jos ehdotatte hiiriä niin älkää ehdottako oikea käden hiiriä, koska olen vasenkätinen) ja näppis tuli vanhassa hp:n valmiskoneessa Edit : Ainniin! Wlani myös pitäisi tulla tähän.
Itellä on melkeen sama kone ku toi sun alempi suunnitelma ja voin saanoo et on pirun hyvä kone hinta/laatusuhteelta. Erona on vaan xp:n käyttis ja NZXT:n Guardian kotelo. Eli suosittelen alempaa vaihtoehtoa.
Ei ole mitään järkeä ottaa tuollaista vanhaa emoa tuohon alempaan kokoonpanoon. Emoksi siis ehdottomasti Asus M4A78-E
Tuohon budjettiin saisi varmaan P 2 x4 955BE ja asus M4A78T-E + DDR3 muistit. Sitten otat vaan pikkasen huonomman gtx260 sp216 tai HD4870 näyttikseksi.
Onko tämä HD4870 miten paljon HD4890 huonompi? Pyörittääkö sekin näitä nykyisiä "huippupelejä" hyvin? Ja minkä käyttärin otan? Ku ilmanen win7 rc:hän sammuu siinä jossakin vaiheesa. (ainakin niin olen lukenut) Eli onko win7 vai win vista kannattava hankinta?
Suosittelen ehdottomasti windows 7 rc. Se on voimassa kesäkuun 1. päivään 2010 asti, mutta alkaa maaliskuun 1. päivä 2010 sammuttamaan itseään kahden tunnin välein. Eli sinun täytyy hommata Windows 7 kokoversio (ei ole vielä markkinoilla) ennen tuota maaliskuun 1. päivää 2010.
Vielä lisäykseksi kuten alotusviestissäsi kysyit, 32- vai 64-bittinen, niin 64 bit, koska 32 bittinen tukee ainoastaan n. 3.3 gigaa..
Aijaa tukeekos 32 bittinen vain 3.5 gigaa? Minä poika muistin että se tuki 4 gigaa . Hyvä kun nyt tiiän. Windows 7 siis tukee 4 gigaa vai? onko vielä jotain muuttamista? AMD Phenom II X4 940 BE Asus HD 4870 näyttis Asus M4A78-E Corsair HX520W virtalähde Kingston HyperX 1066MHz kit (2x2GB) Samsung Spinpoint F1 750Gb 32Mb LG polttava DVD Antec Three Hundred
Ei, vaan 3,3gb jos tarkkoja ollaan. No riippuu edelleen onko 32 -vai 64-bittinen. 64-bittinen tukee suurempaa määrää. Älä huolehdi, hommaa vaan se 64-bittinen. Minun mielestäni paketti vaikuttaa hyvältä ja on valmis tilattavaksi.
EvilPeter miten niin muka tolle koneelle Crysis:n renanpehmennys nauraa paskaa??? itellä toimii ilman lageja kaikki asetukset tapissa!!
Muistin, että FPS oli ollut alhasempi, mutta nykyisillä catalysteillä se onki jo 20 Eipä se silti vielä kovin loistokasta pelaamista ole...